coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A52s منتشر شد

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A52s با شماره ساخت A528NKSU4GXE1 شناخته می‌شود. کره جنوبی اولین و تنها کشوری است که این به‌روزرسانی در آن منتشر شده است، اما انتظار می‌رود سامسونگ به زودی این به‌روزرسانی را به سایر بازارها نیز ارائه کند. این به‌روزرسانی چند روز پیش برای گلکسی A52 5G و نسخه استاندارد گلکسی A52 منتشر شده بود. درست است که بروزرسانی One UI 6.1 ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ را به این گوشی اضافه نمی‌کند با اینحال، تغییرات و بهبودهای قابل توجهی نسبت به به‌روزرسانی‌های قبلی نسخه 1 دارد.


بیشتر بخوانید:


قابلیت‌هایی به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A52s

این به‌روزرسانی شامل بهبودهای در بخش برش تصاویر در اپلیکیشن گالری، تنظیم سرعت پخش برای انواع بیشتری از ویدیوها، قاب‌ها و افکت‌ها برای والپیپرها (که با والپیپرهای تولیدی تفاوت دارد)، ویجت‌های بیشتر برای صفحه قفل، هشدارهای قابل تنظیم برای آلارم‌ها، پشتیبانی از کلیدهای عبور در مرورگر سامسونگ اینترنت و اشتراک‌گذاری فایل آسان‌تر بین گوشی‌های سامسونگ و گوشی‌های اندرویدی دیگر برندها می‌شود.

همچنین، گزینه‌های جدیدی برای حفاظت از باتری، انیمیشن‌های روان‌تر، جستجوی آسان‌تر در اپلیکیشن گالری، ویژگی دسترسی جدیدی که اشیاء شناسایی‌شده در عکس‌ها و تصاویر را برجسته می‌کند، ویجت هواشناسی اطلاعاتی‌تر و بهبود ردیابی دوره‌های قاعدگی در اپلیکیشن سامسونگ Health از دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسانی هستند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر