coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

عکس جدید گوشی گلکسی Z Fold 6 طراحی ارزان لنز دوربین عقب را نشان می‌دهد

پس از افشای عکسی که گوشی گلکسی Z Fold 6 را از جلو نشان می‌داد، حالا تصویری منتشر شده که نمای پشتی این گوشی را به نمایش می‌گذارد. اگرچه در هر دو افشا، گوشی به طور کامل دیده نمی‌شود، اما همین تصاویر جزئی برای تایید برخی از شایعات پیرامون این گوشی پرچمدار کافی است.جالب‌ترین و در عین حال ناامیدکننده‌ترین نکته‌ای که این افشاگری تایید می‌کند، طراحی جدید و شیار دار برای حلقه‌های اطراف لنزهای دوربین عقب است. این طراحی شیار دار اولین بار چند روز پیش در عکسی از یکی از لنزهای دوربین دیده شد و ظاهری ارزان و نامناسب برای یک گوشی پرچمدار که بیش از ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد، دارد.


بیشتر بخوانید:


گوشی گلکسی Z Fold 6 به یک دوربین ارزان قیمت مجهز است؟

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که دستگاهی که در تصویر دیده می‌شود، از گوشی‌های فعلی گلکسی Z Fold پهن‌تر است، که نشان می‌دهد سامسونگ در حال افزایش اندازه نمایشگرها است. با این حال، اندازه نمایشگرها به طور قابل توجهی بزرگ‌تر نخواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ سایز بزرگ‌تری برای اندازه نمایشگرهای مدل‌های گلکسی Z Fold 6 Ultra و گلکسی Z Fold 6 Slim در نظر گرفته که قرار است همراه با مدل استاندارد Z Fold 6 امسال معرفی شوند.

عکس جدید از گوشی گلکسی Z Fold 6 طراحی ارزان لنز دوربین عقب را نشان می‌دهد

در واقع، تمامی اطلاعاتی که در ماه‌های گذشته شنیده و دیده‌ایم، نشان می‌دهند که گلکسی Z Fold 6 تغییرات سخت‌افزاری زیادی نخواهد داشت و تنها بهبودهای سالانه معمولی مانند چیپ جدید و نرم‌افزار جدید را به همراه خواهد داشت.

عکس جدید از گوشی گلکسی Z Fold 6 طراحی ارزان لنز دوربین عقب را نشان می‌دهد

اما با توجه به اینکه تا رونمایی رسمی این گوشی بیش از یک ماه باقی مانده، هیچ چیزی به طور قطعی تایید نشده. ممکن است برخی شایعات و افشاگری‌ها اشتباه بوده باشند و شاید سامسونگ با چندین ویژگی غیرمنتظره ما را شگفت‌زده کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر