coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح تبدیل حواله فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ [+ شرایط و قیمت]

بهمن موتور، طرح تبدیل حواله فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ را پیشنهاد کرد. در این طرح پیشنهادی خودرو فدیلیتی پرستیژ به تعدادی محدودی عرضه شده است.

شرکت بهمن موتور طبق اطلاعیه‌ای جدید طرح تبدیل حواله فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ را به نمایندگی‌های مجاز و متقضیان این خودرو ابلاغ کرد. موعد تحویل خودرو فیدلیتی پرایم 31 اردیبهشت 1403 بوده، اما این خودرو فعلاً به بسیاری از متقاضیان تحویل داده نشده و به نظر می‌رسد که بهمن موتور در تأمین میزان سفارش این خودرو به مشکل برخورده است؛ فلذا این شرکت خصوصی گفته است، متقاضیانی که هنوز خودرو خود را تحویل نگرفته، می‌توانند نسخه دیگر فیدلیتی تحت عنوان «فیدلیتی پرستیژ» را انتخاب و سفارش‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: دور جدید فروش خودروهای وارداتی ؛ مهلت انتخاب خودروهای وارداتی

طرح تبدیل حواله فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ

طرح تبدیل فیدلیتی پرایم به مدل پرستیژ با موعد تحویل اردیبهشت 1403 ویژه متقاضیانی که هنوز موفق به تحویل خودرو ثبت‌نامی خود نشده‌اند، اعلام شد. تعداد فیدلیتی پرستیژ محدود است و متقاضیان از ساعت 10 صبح روز شنبه، 12 خرداد 1403 می‌توانند برای ثبت سفارس اقدام کنند. ضمناً مهلت ثبت‌نام تا ساعت 23:59 دقیقه روز پنچشنیه، 17 خرداد 1403 است و یا تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

افراد متقاضی می‌توانند به سایت پورتال جامع ایرانی کار به نشانی bahman.iranecar.com برای واریز وجه مراجعه کنند. البته این افراد زمانی می‌توانند به سایت مراجعه کرده که توسط بهمن موتور پیامک دریافت کرده باشند.

طرح تبدیل حواله فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح تبدیل خودروهای بهمن موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر