coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر جدید فاش شده از آیفون 16 پرو ماژول‌های بزرگتر دوربین آن را تایید می‌کنند

پیش از این شایعات درباره آیفون 16 پرو بیشتر بر روی صفحه نمایش بزرگتر و دکمه Capture متمرکز بود، اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این دستگاه همچنین دارای ارتقاء‌های قابل توجهی در دوربین از جمله ماژول‌های بزرگتر خواهد بود. تصاویر جدید نشان می‌دهند که سنسورهای جدید نیاز به جزیره دوربین بزرگتری نسبت به آیفون 15 پرو دارند.تصاویر منتشر شده توسط Majin Bu از کیس آیفون 16 پرو به وضوح نشان می‌دهند که کیس‌ها دارای بریدگی‌های بزرگی برای دوربین هستند که نشان می‌دهد این گوشی دارای سنسورهای بزرگتری نسبت به مدل قبلی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


سنسور 48 مگاپیکسلی ماژول‌های بزرگتر آیفون 16 پرو را توجیه می‌کند

انتظار می‌رود که آیفون 16 پرو به صفحه نمایش 6.3 اینچی مجهز باشد که 0.2 اینچ بزرگتر از مدل قبلی است. شایعه شده دوربین اصلی این گوشی از اندازه ۱/۱.۲۸ اینچ به ۱/۱.۱۴ اینچ ارتقا یافته به همین جهت انتظار می‌رود از کیفیت عکس‌برداری بهتری نسبت به آیفون 15 پرو برخوردار باشد؛ این در حالی است که در حال حاضر آیفون 15 یکی از بهترین گوشی های 2024 است که دوربین‌های بسیار با کیفیتی هم دارد.

دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض که از سال 2019 در آیفون‌ها استفاده می‌شده، در نهایت کنار گذاشته خواهد شد و جای خود را به سنسور 48 مگاپیکسلی Sony IMX903 خواهد داد. اینکه آیا این سنسور نیز بزرگتر از دوربین فوق عریض فعلی خواهد بود یا نه، هنوز مشخص نیست، اما اگر چنین باشد، دلیل افزایش اندازه جزیره دوربین مشخص می‌شود.

تصاویر جدید فاش شده از آیفون 16 پرو ماژول‌های بزرگتر دوربین را نشان می‌دهند

در نهایت، احتمالاً آیفون 16 پرو دوربین تله‌فوتو اپتیکال 12 مگاپیکسلی 5 برابری آیفون 15 پرو مکس را دریافت خواهد کرد، که قبلاً می‌دانیم بزرگتر از واحد تله‌فوتو آیفون 15 پرو است.

تمامی مدل‌های جدید آیفون به احتمال زیاد دکمه Capture متمرکز بر عکاسی را دریافت خواهند کرد، بنابراین منطقی است که اپل حداقل برخی از مدل‌های جدید را به دوربین‌های بهتری مجهز کند.

تصاویر لو رفته از مدل‌های آزمایشی قبلاً نشان داده بودند که آیفون 16 پرو سنسورهای بزرگتری نسبت به مدل فعلی خواهند داشت. البته هنوز مشخص نیست که مجموعه دوربین بزرگتر و اندازه صفحه نمایش بزرگتر چگونه بر ارگونومی گوشی تاثیر خواهد گذاشت.

مدل پرو به احتمال زیاد از یک تراشه جدید 3 نانومتری بهره‌مند خواهد شد و ممکن است عمر باتری بهتری نسبت به نسخه فعلی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر