coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بروزرسانی One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A23 منتشر شد

سامسونگ آخرین بروزرسانی‌اش را برای یکی از گوشی‌های اقتصادی سری Galaxy A خود منتشر کرده است. با انتشار بروزرسانی One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A23 ، این دستگاه هم به ویژگی‌های جدیدی مجهز می‌شود که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. همانند برخی دیگر از گوشی‌های گلکسی که به تازگی این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند، One UI 6.1 برای Galaxy A23 ابتدا در کره عرضه شده. در حال حاضر، این بروزرسانی فقط برای نسخه LTE این گوشی منتشر شده است. از آنجایی که Galaxy A23 و Galaxy A23 5G از چیپست‌های متفاوتی استفاده می‌کنند، هنوز مشخص نیست سامسونگ چه زمانی بروزرسانی One UI 6.1 را برای نسخه 5G منتشر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

 


بروزرسانی One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A23

بروزرسانی One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A23 با شماره ساخت A235NKSU5EXE3 قابل شناسایی است. این بروزرسانی همراه با پچ امنیتی ماه می 2024 عرضه شده و 2 گیگ حجم دارد. بنابراین توصیه می‌شود از اتصال Wi-Fi یا یک برنامه دیتای موبایل با پهنای باند کافی استفاده کنید.

برای دریافت این بروزرسانی، برنامه تنظیمات (Settings) گوشی Galaxy A23 خود را باز کرده، به منوی بروزرسانی نرم‌افزار (Software update) بروید و گزینه دانلود و نصب (Download and install) را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید فیرم‌ور One UI 6.1 برای Galaxy A23 و سایر گوشی‌های گلکسی را از آرشیو SamMobile دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر