coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو با بازپرداخت بلندمدت [+ قیمت]

خودروسازان بم به تازگی شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو را با امکان بازپرداخت بلندمدت و موعد تحویل سه ماهه اعلام کرد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو توسط شرکت خودروسازان بم اعلام شد. در بخشنامه فروش بک X3 پرو ذکر شده که این خودرو قرار است به صورت اقساطی و با مدت بازپرداخت 18 یا 24 ماه و موعد تحویل 90 روزه به فروش گذاشته شود.

راهنمای خرید تکراتو

7 رنگ اصلی برای این خودرو در نظر گرفته شده و مشتری می‌تواند رنگ مورد نظر خود را در زمان ثبت‌نام انتخاب کند. اقساط به صروت تحویل چک در زمان‌های مشخص تنظیم می‌شود که تاریخ اولین چک 25 آذر 1403 است. ضمناً باید این نکته را نیز بدانید که بر قیمت خودرو هزینه‌های جانبی فروش نیز از شما دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید کارخانه محصولات سایپا خرداد 1403 ؛ جدول قیمت محصولات زامیاد و پارس خودرو

شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو با موعد تحویل 90 روزه

طبق اعلام خودروسازن بم، ثبت نام بک X3 پرو از روز چهارشنبه، 16 خرداد 1403 آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه، 20 خرداد 1403 ادامه خواهد داشت. قیمت بک X3 پرو که در بخشنامه فروش هم درج شده است، 936 میلیون و 600 هزار تومان است. این خودرو به صورت اقساط با بازپرداخت 18 و 24 ماهه برای فروش عرضه شده و متقاضیان باید مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام اولیه این خودرو پرداخت کنند.

موعد تخویل خودرو 3 ماهه است و سند خودرو تا پرداخت کامل اقساط در رهن خودروساز است. کلیه هزینه‌های جانبی ازجمله، مالیات، عوارض، پلاک و غیره نیز از مشتری دریافت خواهد شد.

خودرو نیازمند بیمه بدنه است و شرکت بدون بیمه بدنه، خودرو را به مشتری تحویل نمی‌دهد؛ فلذا مبلغ بیمه بدنه در فاکتور اصلی و نهایی خودرو لحاظ خواهد شد.

شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو با موعد تحویل 90 روزه

تیزر بک X3 پرو

در ویدئوی زیر تیزر بک ایکس 3 پرو را مشاهده می‌کنید:

مشخصات فنی و آپشن های بک X3 پرو

در بحث مشخصات فنی و آپشن‌های این خودرو جذاب چیزی نمی‌گوییم تا زیاده‌گویی نشود، فلذا کاتالوگ بک X3 پرو مندر در سایت خوردوسازن بم را به شما نشان می‌دهیم:

شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو با موعد تحویل 90 روزه

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش بک ایکس 3 پرو چیست؟ آیا شما تمایل به خرید این خودرو دارید؟ لطفاَ نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر