coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک از فیلیمو

مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک با اجرای احسان علیخانی به‌زودی از فیلمیمو منتشر می‌شود. برای اطلاع از ساعت پخش مسابقه جوکر 2 با ما همراه شوید.

فصل دوم مسابقه پرطرفدار جوکر ایرانی به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی ساخته شده است. برای فصل جدید جوکر، دکور 360 زیبایی طراحی شده که بسیار جذاب و دیدنی است. این فصل برنامه تغییرات زیادی نسبت به فصل اول دارد و مهمانان و عوامل جدیدی با احسان علیخانی برای تولید آن همکاری کرده‌اند.

اگر از علاقه‌مندان رئالیتی‌ شوهای کمدی ایرانی هستید، می‌توانید مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک را در خرداد ماه 1403 از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک و اسامی شرکت‌کنندگان این برنامه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک از فیلیمو

با قطعی شدن پخش مسابقه جوکر 2 از فیلیمو از پلتفرم فیلیمو، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند مسابقه جوکر 2 کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک 1403/03/16، و ساعت پخش آن  08:00 صبح خواهد بود.

ساعت پخش مسابقه جوکر 2
ساعت پخش مسابقه جوکر 2

فصل اول مسابقه جوکر با اجرای سیامک انصاری به یک رئالیتی‌شوی پربیننده‌ی ایرانی تبدیل شد. استقبال خوب مخاطبان باعث تولید فصل دوم مسابقه جوکر ایرانی شد.

شرکت کنندگان برنامه جوکر ایرانی همچون برنامه‌های شب‌های مافیا و شام ایرانی از بین هنرمندان و بازیگران انتخاب می‌شوند. بیش از ۵۰ دوربین همه حرکت‌های مهمانان برنامه را در دکور 360 درجه مسابقه، رصد می‌کنند.

شرکت‌کنندگان مسابقه جوکر 2

در مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک ، هشت نفر از بازیگران مشهور به میزبانی احسان علیخانی در مکان مخصوص این برنامه دور یکدیگر جمع می‌شوند. آن‌ها در مدت زمانی معین باید تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما قسمت سخت ماجرا اینجاست که اگر خودشان بخندند یا لبخندی بزنند، برای اولین بار یک کارت زرد دریافت می‌کنند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شوند.

مجید مظفری، سید جواد رضویان، بهرنگ علوی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین رستمی، نیما شعبان‌نژاد، نصرالله رادش و هادی کاظمی به میزبانی احسان علیخانی شرکت‌کنندگان بخش اول از مسابقه جوکر 2 هستند.

 تاریخ پخش مسابقه جوکر 2
مسابقه جوکر 2 کی پخش می شود ؟

گفتنی است در فصل پنجم مسابقه جوکر یک، ابتدا قرار بود سید جواد رضویان در این برنامه شرکت کند. اما قبل از ضبط برنامه به دلیل جراحی دندان نتوانست در این برنامه شرکت نماید و علیرضا مسعودی در شب قبل از ضبط برنامه جایگزین او شد.

مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک محصول استودیو قرن جدید است. در فصل اول سیامک انصاری میزبان و داور این مجموعه بود و علی لک‌پوریان بازیگر ثابت هفت فصل‌ جوکر 1 بود. در فصل دوم احسان علیخانی میزبان و داور این مسابقه است.

میزبان مسابقه جوکر 2

احسان علیخانی میزبان و داور مسابقه جوکر 2، در پانزدهم آبان ماه سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. وی دانشجوی دکتری جامع شناسی دانشگاه تهران است. او فعایت هنری خود را با طراحی صحنه و دستیاری کارگردان آغاز کرد. پس از آن با ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه برای تلویزیون به کارش ادامه داد.

ساعت پخش مسابقه جوکر 2

علیخانی در برنامه تلویزیونی «پسرای ایرونی» به عنوان گزارشگر وارد قاب تلویزیون شد و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» و برنامه مناسبتی و پربیننده‌ی «ماه عسل» به شهرت رسید.

احسان علیخانی تاکنون اجراهای برنامه‌هایی گوناگون از جمله صبح آمد، ماه عسل (۱۳۸۶–۱۳۹۷)، سه ستاره (۱۳۹۲–۱۳۹۵)، بهار نارنج (۱۳۹۳–۱۳۹۶) و عصر جدید (۱۳۹۷–۱۴۰۱) را برعهده داشته‌ است.

علیخانی علاو بر اجرا، سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی برنامه‌ی استعدادیابی عصر جدید و فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) و برف آخر (۱۴۰۰) را در کارنامه دارد.

سوالات متداول

شرکت‌کنندگان مسابقه جوکر ۲ کدام بازیگرها هستند؟

مجید مظفری، سید جواد رضویان، بهرنگ علوی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین رستمی، نیما شعبان‌نژاد، نصرالله رادش و هادی کاظمی به میزبانی احسان علیخانی شرکت‌کنندگان بخش اول از مسابقه جوکر 2 هستند.

کارگردان مسابقه جوکر 2 کیست؟

مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک چیست؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر