coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شایعه: گوشی OnePlus 13 احتمالا از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند

طبق اطلاعاتی که از منابع معتبر منتشر شده، احتمالا گوشی OnePlus 13 که پرچمدار آینده این شرکت است، از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و در بخش شارژ با یک پسرفت مواجه خواهد شد. Digital Chat Station اخیراً در شبکه اجتماعی Weibo فاش کرده که گوشی OnePlus 13 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات خواهد بود. این در حالی است که مدل قبلی، یعنی OnePlus 12، مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بود. نقطه مشترک این دو دستگاه شارژ با سیم بوده که در هر دو گوشی برقرار است. با این حال برخلاف شایعه‌هایی که قبلا پخش شده بود، این افشاگر عنوان کرده که شاید OnePlus 13 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نکند.


بیشتر بخوانید:


باتری بزرگ گوشی OnePlus 13 آن را از داشتن قابلیت شارژ بی سیم محروم کرد

به گفته سایت Notebookcheck، شرکت OnePlus گوشی OnePlus 12 را به عنوان “سریع‌ترین شارژ بی‌سیم” در میان گوشی‌های هوشمند اندرویدی در سایت Amazon.com معرفی کرده بود. لذا عدم وجود این ویژگی در OnePlus 13 احتمالاً کاربران را ناامید خواهد کرد.

افشاگر به طور دقیق دلیل حذف قابلیت شارژ بی‌سیم را بیان نکرده است، اما احتمالا به دلیل وجود باتری بزرگتر 6000 میلی‌آمپرساعتی باشد که وزن زیادی دارد و فضای بیشتری در داخل گوشی اشغال می‌کند و احتمالاً جا دادن سیم‌پیچ مغناطیسی لازم برای شارژ بی‌سیم را دشوار می‌سازد.

گوشی OnePlus 13 احتمالا از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند

این اولین بار نیست که OnePlus در یک مدل پرچمدار از شارژ بی‌سیم صرف نظر می‌کند. این شرکت قبلاً نیز همین کار را با مدل OnePlus 11 انجام داده بود و ممکن است این روند با پرچمدار سال 2025 ادامه یابد.

علاوه بر این، همین منبع پیش از این فاش کرده بود که OnePlus 13 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی 2K LTPO با طراحی میکرو خمیده خواهد بود و همچنین یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک برای احراز هویت بیومتریک در این گوشی تعبیه شده است.

گفته می‌شود که این گوشی در ماه‌های نوامبر یا دسامبر عرضه خواهد شد و یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از تراشه Snapdragon 8 Gen 4 بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر