coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

Realme GT 7 Pro با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و دوربین پریسکوپی احتمالا تا پایان سال رونمایی شود

در حال حاضر شرکت ریلمی بر روی دو نسخه ریلمی جی‌تی 6 برای بازار جهانی و چین متمرکز است. با اینحال شایعه‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهند گوشی Realme GT 7 Pro نیز در دسامبر امسال رونمایی خواهد شد.هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست. اما خبرها حکایت از این دارند که گوشی‌های هوشمند چینی مانند گوشی Realme GT 7 Pro تا پایان سال جاری در بازار هند و چین عرضه شوند. این گمانه‌زنی‌ها از جایی نشات می‌گیرد که ریلمی جی‌تی 5 پرونیز درست در همین بازه زمانی سال گذشته رونمایی شده بود.

اگر این شایعه‌ها درست باشد و گوشی جدید ریلمی معرفی شود، انتظار می‌رود یکی دیگر از بهترین گوشی های ریلمی 2024 را همین امسال در بازار ببینیم.


بیشتر بخوانید:


گوشی Realme GT 7 Pro مجهز به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود

پیش‌بینی می‌شود که کوالکام در ماه اکتبر چیپست نسل بعدی Snapdragon 8 Gen 4 را معرفی کند. احتمال می‌رود که Realme GT 7 Pro از همین چیپست بهره‌مند شود. اگرچه این گوشی اولین گوشی با تراشه Snapdragon 8 Gen 4 در بازار چین نخواهد بود؛

چراکه قبلا اخباری منتشر شده بود و به این اشاره داشت که گوشی‌های شیائومی 15 و 15 پرو اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که به این تراشه مجهز می‌شوند. از طرفی احتمال اینکه GT 7 Pro اولین گوشی بازار جهانی باشد که به تراشه Snapdragon 8 Gen 4 مجهز می‌شود هم زیاد است.

Realme GT 7 Pro با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و دوربین پریسکوپی احتمالا تا پایان سال رونمایی شود

مشخصات کلیدی Realme GT 7 Pro (شایعه شده)

Digital Chat Station گزارش کرده که Realme GT 7 Pro باتری بسیار بزرگی خواهد شد که در قیاس با نسل قبلی خود یعنی Realme GT 5 Pro که باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی بود داشت دور از ذهن نیست. شایعه‌ها می‌گویند که GT 7 Pro ممکن است به باتری حدود 6000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود.

این منبع همچنین فاش کرد که Realme GT 7 Pro مانند مدل قبلی خود، دارای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی خواهد بود. یک منبع دیگر به نام Smart Pikachu ادعا کرده که GT 7 Pro به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای مجهز خواهد شد. بنابراین، به نظر می‌رسد که این گوشی اولین گوشی ریلمی باشد که دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک است.

از گوشی گوشی Realme GT 6 چه خبر؟!

همانطور که اشاره شد، ریلمی قصد دارد شرکت ریلمی دو نسخه با مشخصات متفاوت از گوشی Realme GT 6  را برای بازار چین و بازار جهانی آماده کند. نسخه جهانی این گوشی که از تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 بهره خواهد برد و به احتمال زیاد در تاریخ 20 ژوئن معرفی خواهد شد.

از سوی دیگر، وجود نسخه چینی این گوشی هنوز قطعی نیست، اما ممکن است در ماه جولای با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 عرضه شود. انتظار می‌رود که Realme GT 6 چینی با گوشی‌هایی مانند OnePlus Ace 3 Pro، iQOO Neo 9S Pro+ و Redmi K70 Ultra که آن‌ها نیز در ماه جولای رونمایی خواهند شد، رقابت کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر