coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ عرضه، پیکربندی‌ها و رنگ‌های گوشی Honor Magic V Flip رسماً اعلام شد

گزارش‌های متعددی منتشر شده که نشان می‌دهند شرکت آنر قصد دارد گوشی Honor Magic V Flip را با طراحی صدفی در ماه ژوئن در چین رونمایی کند. امروز، این برند رسماً تأیید کرد که گوشی مورد انتظار Magic V Flip در تاریخ 13 ژوئن در بازار داخلی چین معرفی خواهد شد. صفحه فرود این گوشی اکنون در فروشگاه آنلاین Honor برای پیش‌رزرو فعال شده است. لیست رسمی مشخصات و گزینه‌های رنگی این دستگاه را فاش کرده که نشان می‌دهند بزودی یکی از بهترین گوشی های تاشو را در بازار خواهیم دید.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


پیکربندی‌ها و رنگ‌های گوشی Honor Magic V Flip

شرکت Honor تأیید کرده که گوشی Honor Magic V Flip در سه پیکربندی عرضه خواهد شد که شامل 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم با 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12  گیگابایت رم با 1 ترابایت حافظه داخلی می‌شود. از نظر گزینه‌های رنگی، این دستگاه در رنگ‌های مشکی ایرس، صورتی شامپاینی و سفید کاملیا در دسترس خواهد بود.

نگاهی دقیق‌تر به تصاویر رسمی Honor Magic V Flip

تصاویر رسمی Honor Magic V Flip نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگ روی جلد خود است. در بالای این گوشی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و پشتیبانی از تثبیت‌کننده تصویر نوری (OIS) قرار دارد. یک دوربین ثانویه کوچکتر در زیر دوربین اصلی قرار گرفته است. به طور شگفت‌آوری، فلش LED دوربین در نیمه پایین دستگاه قرار گرفته است.

جزئیات طراحی و مشخصات دیگر گوشی آنر مجیک وی فلیپ

در لبه راست گوشی Magic V Flip، دکمه تنظیم صدا و کلید پاور قرار دارند که به نظر می‌رسد با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده‌اند. در لبه پایینی دستگاه، جایگاه سیم کارت، پورت USB-C و دریچه بلندگو دیده می‌شود. همچنین گوشی مذکور به باتری دوقلوی 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات مجهز است.

طبق گزارش‌ها، این گوشی دارای باتری دوقلوی 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر