coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

 آیفون 16 پرو و پرومکس باریک‌ترین حاشیه‌های نمایشگر در تاریخ گوشی‌های هوشمند را خواهند داشت

به گزارش یک منبع معتبر، اپل قصد دارد در مدل‌های آیفون 16 پرو و پرو مکس، حاشیه‌های نمایشگر را به باریک‌ترین حد خود برساند.در حالی که آیفون 15 پرو و پرو مکس با حاشیه‌های بسیار نازک خود توجه بسیاری را جلب کرده‌اند، یک شایعه جدید ادعا می‌کند که اپل ممکن است این حاشیه‌ها را در مدل‌های جدید تا 40 درصد باریک‌تر کند که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه را حتی بیشتر از قبل بهبود می‌بخشد.


بیشتر بخوانید:


مدل‌های آیفون 16 پرو و پرومکس نازک‌ترین حاشیه بین گوشی‌های هوشمند را دارند

کاربری Setsuna Digital در ویبو گزارش کرده که حاشیه‌های آیفون 16 پرو مکس شاید تا 1.15 میلی‌متر باریک شوند و حاشیه‌های آیفون 16 پرو نیز با 1.20 میلی‌متر، همچنان بسیار نازک خواهند بود. این ادعا با گزارش‌های قبلی که خبر از بزرگتر شدن نمایشگرهای آیفون 16 پرو و پرو مکس به اندازه‌های 6.3 اینچ و 6.9 اینچ می‌دادند، همخوانی دارد.

اگرچه Setsuna Digital نامی شناخته‌شده در زمینه افشای اطلاعات نیست، اما این شایعه به دلیل تأیید توسط افشاگر معروف Ice Universe معتبر به نظر می‌رسد. Ice Universe ادعا کرده که آیفون 16 پرو حاشیه‌هایی باریک‌تر از گلکسی S24 خواهد داشت و آن را به گوشی با “باریک‌ترین حاشیه‌های جهان” تبدیل می‌کند.

مدل‌های آیفون 16 پرو و پرومکس نازک‌ترین حاشیه بین گوشی‌های هوشمند را دارد

این افشاگر حتی رندر اولیه‌ای از این گوشی به اشتراک گذاشته است که حاشیه‌های فوق‌العاده نازک آن را نشان می‌دهد. اگرچه جزئیات دقیقی از نحوه اجرای این طراحی توسط اپل هنوز مشخص نیست، شایعات حاکی از آن است که اپل احتمالا از فناوری “ساختار کاهش حاشیه” برای دستیابی به این هدف استفاده کند.

با توجه به منابع و تلاش‌های قابل توجهی که احتمالاً در این زمینه به کار گرفته می‌شود، هنوز مشخص نیست که این فناوری جدید باعث افزایش قیمت آیفون 16 پرو و پرو مکس خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر