coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

Redmi K80 Pro اولین دستگاه از شیائومی خواهد بود که به حسگر اثرانگشت اولترا سونیک مجهز می‌شود

گزارش‌های اخیر اطلاعاتی درباره Redmi K80 Pro منتشر شده که نشان می‌دهند سری کامل آنها در ماه نوامبر رونمایی خواهند شد. هر چه به پایان بهار نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات درباره گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی که قرار است در این دوره در چین عرضه شوند، افزایش یافته است. انتظار می‌رود شرکت شیائومی در ماه اکتبر گوشی‌های Xiaomi 15 و 15 Pro را با تراشه Snapdragon 8 Gen 4 معرفی کند. همچنین  Experience More اطلاعاتی از ردمی K80 PRO منتشر کرده که ابعاد تازه‌ای را به نمایش می‌گذارد.


بیشتر بخوانید:


Redmi K80 Pro دوربین تله‌فوتو با زوم 3 برابر

طبق اطلاعاتی که این منبع منتشر کرده، Redmi K80 Pro به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش مجهز خواهد بود. تاکنون گوشی‌های Redmi از حسگرهای اثر انگشت اپتیکال زیر صفحه نمایش استفاده می‌کردند، بنابراین K80 Pro اولین گوشی Redmi با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود.

همچنین این منبع اشاره کرده که دوربین تله‌فوتو ردمی K80 Pro از زوم اپتیکال 3 برابر پشتیبانی خواهد کرد که نسبت به دوربین تله‌فوتو نسل قبلی که از زوم اپتیکال 2 برابر پشتیبانی می‌کرد، یک ارتقا چشمگیر محسوب می‌شود.

گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده بود به صفحه نمایش تخت اولد با رزولوشن 2K اشاره داشت. جزئیاتی زیادی از این دستگاه در دسترس نیست اما می‌دانیم که K80 Pro با تراشه Snapdragon 8 Gen 4 و باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند، عرضه خواهد شد.

Redmi K80 Pro اولین دستگاه از شیائومی خواهد بود که به حسگر اثرانگشت اولترا سونیک مجهز می‌شود

قیمت Redmi K80 Pro

انتظار می‌رود سری Redmi K80 طراحی جدیدی در قسمت پشتی داشته باشد. هر دو مدل K80 و K80 Pro احتمالا با پشت شیشه‌ای عرضه خواهند شد. مدل K70 Pro سال گذشته با قیمت 3299 یوان (حدود 455 دلار) عرضه شد. اکنون با توجه به ورود گوشی‌های مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 4 احتمال اینکه شروع قیمت این دستگاه از 3799 یوان یا 525 دلار عرضه شود، زیاد است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر