coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اعلام زمان واریز کالابرگ خرداد 1403

با وجود قطعی شدن واریز بسته معیشتی یارانه‌بگیران در اپلیکیشن شما، مشمولین هنوز از زمان واریز کالابرگ خرداد 1403 مطلع نشده‌اند. ظاهراً کوپن الکترونیکی به سنت سابق واریز خواهد شد.

انتظار براین است که زمان واریز کالابرگ خرداد 1403 نیز مانند ماه‌های قبل باشد تا نظم مشمولین در دریافت و استفاده از این بسته معیشتی برهم نخورد. پیش‌تر وزیر رفاه و وزیر اقتصاد گفته بودند که یارانه طرح کالابرگ الکترونیکی برای سال 1403 نیز ادامه خواهد داشت؛ از این رو یارانه‌بگیرانی که تمایل به دریافت مبلغ یارانه خود به صورت کوپن دیجیتالی را با توجه به مزایای این طرح داشتند، می‌توانند خوش‌بین باشند که این طرح ادامه‌دار است. در کنار واریز کالابرگ بهتر است بدانید زمان واریز یارانه خرداد 1403 نیز برای دهک‌های 1 تا 9 متفاوت است. در حالت کلی دو زمان واریز یارانه وجود دارد که در ادامه توضیحاتی در این خصوص میز ارائه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: خبری جدید از کالابرگ الکترونیکی ؛ خرید کالای اساسی به قیمت سال قبل

زمان واریز کالابرگ خرداد 1403 مشخص شد

کالابرگ اصولاً به منظور خرید کالاهای اساسی پای‌ریزی شد؛ لذا 11 قلم کالای اساسی از سمت دولت که مهم‌ترین مایحتاج زندگی خانوار ایرانی به حساب می‌آید، مشمول این طرح می‌شود. طبق سنوات پیشین و به خصوص از زمان واریز یارانه کالابرگ طرح فجرانه ، یارانه‌بگیران دهک‌های 1 تا 7 درآمدی روز هفدهم هرماه واریز می‌شد.

تاریخ واریز یارانه نقدی نیز همزمان با اجرای طرح فجرانه تغییر کرد و در حالت کلی در دو زمان است. نخست 25 هرماه یارانه دهک‌های 1 تا 3 و پس از آن روز آخر ماه برای دهک‌های 4 تا 9 واریز می‌شد.

حال که قرار بر تمدید کالابرگ الکترونیکی شده، احتمال می‌رود که تاریخ واریز کالابرگ خرداد 1403 روز 17 خرداد باشد. مرحله اول کالابرگ 220 هزار تومانی فجرانه در بهمن 1402، مرحله دوم 17 اسفند 1402 و مرحله سوم نیز فروردین 1403 به حساب افراد واریز شد.

زمان واریز کالابرگ خرداد 1403 مشخص شد

اگرچه هنوز اطلاعات قطعی از تاریخ واریز یارانه 1403 در قالب طرح کالابرگ منتشر نشده، اما احتمال می‌رود که مبلغ واریز آن روز جمعه، 17 خردادماه باشد.

لیست 11 قلم کالای اساسی

همانطور که می‌دانید، کالاهای اساسی قابل خرید در طرج کالابرگ 11 قلم است که عمده نیاز هر خانوار ایرانی است. این11 قلم عبارتنداز:

  1. گوشت قرمز
  2. مرغ
  3. تخم مرغ
  4. قند
  5. شکر
  6. برنج
  7. پنیر
  8. کره
  9. صابون
  10. پودر شوینده
  11. روغن

ضمناً برای استفاده از یارانه کالابرگ می‌بایست به اپلیکیشن شما مراجعه کرده و از اطمینان از واریز مبلغ، به فروشگاه‌های تحت قرارداد (فروشگاه‌های دارای دستگاه بارکدخوان) مراجعه کرده و با استفاده از کد خرید درون برنامه، مبلغ کالاهای خود را حساب کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح کالابرگ ایلکترونیکی چیست؟ یا شما تاکنون از این طرح برای خرید کالاهای اساسی استفاده کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر