coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال ژن جنایت از شبکه تماشا [+ خلاصه داستان]

سریال اکشن و جنایی ژن جنایت به کارگردانی هیتور دالیا، از شبکه تماشا پخش می‌شود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال ژن جنایت با ما همراه شوید.

سریال Criminal Code که به قلم هیتور دالیا به نگارش درآمده است، محصول سال ۲۰۲۳ کشور برزیل است. در این مجموعه بازیگران مطرحی از جمله چون میو جینکینز، رومولو براگا، توماس آکوینو و پدرو کیتانو به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های اکشن، جنایی و مهیج هستید، می‌توانید سریال ژن جنایت را از دوشنبه (1403/3/14) هر شب از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ژن جنایت ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال ژن جنایت از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال ژن جنایت هر شب ساعت 22:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 3:30 بامداد و 09:30 صبح روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ژن جنایت از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال ژن جنایت

سریال ژن جنایت به تهیه‌کنندگی مشترک اگیستو بتی، گابی هان، آندره مونته نگرو، مانوئل رانگل، لوسیانو سلیم، کارول اسکالیس و ریکاردو موریرا در هشت قسمت 50 تا 60 دقیقه‌ای ساخته شده است. علاوه بر بازیگرانی که ابتدای نوشتار نام بردیم، لاریسا بوکینو، اروم کوردیرو، تایس لاگو و ناتاشا جاسکالیویچ، داگلاس سامپایو، پریسیلا مارتز، ماری اولیویرا، مارسلو دی مارسیو، لتیسیا تومازلا، گیلرمه سیلوا، الکس نادر، گیلرمه فاریا نیز در سریال ژن جنایت بازی می‌کنند.

مجموعه ژن جنایت که براساس جنایات واقعی ساخته شده است، اولین بار در 14 نوامبر سال 2023 از سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و چندین کشور دیگر پخش شد.

داستان پرکشش، صحنه‌های اکشن خوش ساخت، شخصیت‌های جذاب و اجرای قوی بازیگران سریال Criminal Code، بیننده را تا پایان با خود همراه می‌کند.

خلاصه داستان سریال ژن جنایت

پس از پرداختن به زمان پخش سریال ژن جنایت از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه اکشن، جنایی، درام و مهیج می‌رویم که درباره‌ی گروهی از ماموران فدرال است که برای حل پرونده حمله به مرکز پلیس و یک سرقت بزرگ و بی‌سابقه با تمام توان با یکدیگر همکاری کنند.

زمان پخش تکرار سریال ژن جنایت از شبکه تماشا
زمان پخش تکرار سریال ژن جنایت از شبکه تماشا

در خلاصه داستان سریال ژن جنایت آمده است: در جریان تحقیقات پرونده حمله به مرکز پلیس مشخص می‌شود که یکی از افسران پلیس که به عنوان مامور مخفی به تشکیلات خلافکاران وارد شده، اقدام به سوء استفاده از موقعیت خویش کرده و در ازای گرفتن پول، اطلاعات محرمانه را به خلافکاران داده است. در این میان، ماموران پلیس با دنبال کردن سرنخ‌های مرتبط با یک سرقت بزرگ و بی‌سابقه، کشف می‌کنند که این سرقت با دیگر جنایات اخیر مرتبط است.

گویندگان سریال ژن جنایت

مجموعه «ژن جنایت» با گویندگی ۴۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد. مدیر دوبله این سریال اکشن جنایی مهسا عرفانی است و صدابرداری آن را سهیل عابدی به عهده دارد.

رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، شهریار ربانی، حمیدرضا معینی، مهوالملوک رفیعی طاری، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، علیرضا شایگان، داود شعبانی نصر، زهره شکوفنده، محمد صادقیان، امیرمحمد صمصامی، بهروز علیمحمدی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، عباس نباتی، صنم نکواقبال، حسین نورعلی و مهسا عرفانی صداپیشگان مجموعه «ژن جنایت» هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال ژن جنایت نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این مینی‌سریال جنایی و اکشن میو جینکینز، رومولو براگا، توماس آکوینو، پدرو کیتانو، لاریسا بوکینو، اروم کوردیرو، تایس لاگو، ناتاشا جاسکالیویچ، داگلاس سامپایو، پریسیلا مارتز، ماری اولیویرا، مارسلو دی مارسیو، لتیسیا تومازلا، گیلرمه سیلوا، الکس نادر و گیلرمه فاریا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ژن جنایت چند قسمت است؟

این مجموعه در 8 قسمت 50 تا 60 دقیقه‌ای به کارگردانی هیتور دالیا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال ژن جنایت چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های اکشن، جنایی و مهیج لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر