coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی تاشوی جدید شیائومی  میکس فلیپ احتمالا در سطح بین المللی عرضه شود

شیائومی سال‌هاست که تاشوی‌های کتابی خود را در چین عرضه می‌کند اما‌ این بار اوضاع فرق می‌کند. احتمالا گوشی تاشوی جدید شیائومی که عموما معتقدند شیائومی میکس فلیپ نام دارد، فقط به چین محدود نشده و به بازارهای جهانی راه خواهد یافت.پیش‌تر مشخص شد که گوشی تاشوی جدید شیائومی یعنی شیائومی میکس فلیپ اواخر سال جاری عرضه خواهد شد اما اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده که می‌گویند تاشوی بعدی این تولید کننده احتمالا به سرنوشت سری میکس فولد دچار نشده و در سطح بین‌المللی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:شیائومی ردمی 13 رسما رونمایی شد؛ اولین گوشی این خانواده با دوربین 108 مگاپیکسلی

شماره مدل جهانی میکس فلیپ در پایگاه داده IMEI GSMA – 2405CPX3DG مشاهده شده . “G” در انتها به معنای جهانی (globally) است و فقط به مدل‌هایی که خارج از بازار چین عرضه می‌شود، تعلق می‌گیرد. توجه داشته باشید که Mix Flip برای بازار چین برای فروش در آنجا با شماره مدل 2405CPX3DC، جایی که “C” در انتها مخفف چین است، گواهینامه دریافت کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوشی تاشوی جدید شیائومی به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز بوده و دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.55 ​​اینچی و OIS، تله فوتو 60 مگاپیکسلی 2x با اندازه سنسور 1/2.8 اینچی و 12 مگاپیکسل خواهد بود.

انتظار می‌رود این گوشی بین جولای و سپتامبر معرفی شود، در این صورت باید با گلکسی زد فلیپ 6، تاشوی قدرتمند سامسونگ که در ماه جولای وارد بازار می‌شود، رقابت کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر