coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ طراحی‌های گلکسی Z Flip 6 و گلکسی Z Fold 6 تصادفا لو داد

در حالی که کمتر از یک ماه به اعلام رسمی گوشی‌های تازه‌ی سامسونگ مانده، به نظر می‌رسد این شرکت ناخواسته طراحی‌های گلکسی Z Flip 6 و گلکسی Z Fold 6 را فاش کرده باشد.برخی از هواداران دقیق سامسونگ متوجه شدند که طراحی‌های گلکسی Z Flip 6 و گلکسی Z Fold 6 زمانی که این شرکت به‌طور تصادفی تصاویر بازاریابی آنها را در وب‌سایت خود در قزاقستان منتشر کرد، فاش شده است.


بیشتر بخوانید:


افشای طراحی‌های گلکسی Z Flip 6 و گلکسی Z Fold 6 در وب‌سایت سامسونگ

طبق تصاویر منتشر شده طراحی گلکسی زد فولد 6 بسیار شبیه به یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2024 یعنی گلکسی S24  اولترا است که لبه‌های تیزتر و گوشه‌های کمتر منحنی دارد. این تصویر همچنین به قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اشاره دارد که با توجه به اینکه تمامی دستگاه‌های قبلی سری گلکسی S و گلکسی Z قبلاً به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت کرده‌اند، موضوع جدیدی نیست.

طراحی دوربین سه‌گانه گلکسی Z Fold 6 نیز با طراحی‌ای که هفته گذشته توسط افشاگر معروف، Ice Universe، فاش شده بود، مطابقت دارد. این گوشی همچنین دارای یک بلندگوی شکلی مشابه گلکسی S24 Ultra و گلکسی A55 در بالا است.

ویژگی‌های گلکسی Z Flip 6

گلکسی Z Flip 6 همان‌طور که انتظار می‌رفت دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ در پشت و دوربین دوگانه است. گزارش شده که این دستگاه از یک دوربین اصلی ارتقاء یافته با سنسور 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی همچنان دارای یک صفحه‌نمایش OLED 3.4 اینچی در پشت و یک صفحه‌نمایش داخلی تاشو 6.7 اینچی است. با این حال، باتری آن کمی بزرگتر (احتمالاً 4000 میلی‌آمپر ساعت) خواهد بود.

مشخصات مشترک هر دو دستگاه

شایعه شده‌  هر دو دستگاه گلکسی Z Flip 6 و گلکسی Z Fold 6 دارای چین‌های کمتر قابل مشاهده در صفحه‌نمایش‌های تاشو خود هستند. هر دو گوشی از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می‌کنند و به‌احتمال زیاد با نرم‌افزار One UI 6.1.1 مبتنی بر Android 14 عرضه خواهند شد. این دو دستگاه می‌توانند با وعده هفت سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و امنیت اندروید عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر