coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی گوگل پلی سیستم سری گوشی‌های گلکسی را دچار اختلال کرد

به‌روزرسانی گوگل پلی سیستم هفته آخر ماه می برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شد. این به‌روزرسانی اشتراک‌گذاری رمز عبور را برای اعضای خانواده در Google Password Manager، همچنین امکان انتقال تماس‌های ویدیویی Google Meet بین دستگاه‌ها را معرفی کرد.اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد، به‌روزرسانی گوگل پلی سیستم عملکرد گوشی‌های گلکسی سامسونگ را دچار اختلال کرده و باعث بروز مشکلات در عملکرد گلکسی اس 23 و چند دستگاه دیگر شده است.

بیشتر بخوانید:سامسونگ طراحی‌های گلکسی Z Flip 6 و گلکسی Z Fold 6 تصادفا لو داد

این به روزرسانی سرعت دستگاه‌ها را کند کرده بطوریکه زمان اجرا شدن برنامه‌ای زمان بیشتری صرف می‌شود. سامسونگ این مشکل را پذیرفته و درصدد رفع آن برآمده اما تا آن زمان از کاربران خواسته گوشی خود را مجددا راه اندازی کنند.

غول فناوری کره‌ای توصیه می‌کند که اگر احساس کردید گلکسی شما کند شده، چند ساعت پس از به‌روز رسانی گوشی خود را مجددا راه‌اندازی کنید. اگر تاکنون به‌روزرسانی گوگل پلی سیستم می 2024 را نصب نکرده‌اید بهتر است تا ماه آینده صبر کرده و به روزرسانی بعدی را استفاده نمایید.

کاربران گلکسی سامسونگ اخیراً هنگام استفاده از برنامه‌های گوگل هم با مشکلات بسیاری رو به رو شده‌اند. گزارش شده که Samsung Messages در حال خراب شدن است و این مشکل به به‌روزرسانی Google Meet مرتبط می‌شود. گوگل پس از بروز این مشکل، مجددا این بخش را آپدیت کرده اما این معضل همچنان کاربران را آزار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر