coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی زد فلیپ 6 در چه رنگ‌هایی عرضه خواهد شد؟

دنیای گوشی‌های تاشو در انتظار محصول جدیدی از سامسونگ است. هرچند این گوشی هنوز وارد بازار نشده اما شایعه‌ پیرامون رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6 حسابی داغ شده است. راس یانگ، یکی از افشاگران معروف حوزه تکنولوژی برخی از رنگ‌هایی که ممکن است گلکسی زد فلیپ 6 با آن عرضه شود را مشخص کرده. البته هنوز هیچ‌کدام از این رنگ‌بندی‌ها به تائید رسمی سامسونگ نرسیده اما از آنجایی که این گوشی احتمالا محبوب طرفداران و یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2024 خواهد بود، بد نیست بر رنگ‌بندی‌های احتمالی آن نگاهی بیاندازیم.


بیشتر بخوانید:


همه‌ی رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6

گوشی تاشو جدید سامسونگ مدت‌هاست که در معرض شایعات قرار دارد. اما در بین شایعه‌ها خبری از رنگ‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6 دیده نشده. از آنجایی که پیش‌تر با مشخصات Galaxy Z Flip 6 آشنا شدیم می‌دانیم که احتمالا بزودی یکی از بهترین گوشی های 2024 بزودی به بازار ورود خواهد کرد.

رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6 ؛ آبی روشن

رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6
رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6 ؛ آبی روشن

اول از همه، رنگ آبی روشن آرام و شیک که برای این گوشی شایعه شده است. این رنگ برای کسانی که چیزی چشمگیر و در عین حال ساده می‌خواهند، بسیار مناسب است. این رنگ باید تازه، مدرن و دارای لمسی از ظرافت باشد. سامسونگ قبلاً این رنگ را در گوشی‌های دیگر نیز ارائه داده است.

مشکی 

رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6

رنگ بعدی که برای این گوشی پیش‌بینی می‌شود مشکی کلاسیک است. یانگ اعلام کرده که این رنگ به احتمال زیاد در حجم کمتری تولید خواهد شد، به این معنی که ممکن است تعداد کمتری از دستگاه‌ها با این رنگ تولید شود یا شاید این رنگ به صورت انحصاری در سایت سامسونگ عرضه شود. مشکی همواره یکی از مطمئن‌ترین و حرفه‌ای‌ترین رنگ‌ها بوده که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.

نعناعی

رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6
رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6 ؛ نعنایی

برای کسانی که به رنگ‌های ملایم و آرام علاقه‌مندند، رنگ نعناعی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. قبلاً این رنگ به عنوان سبز روشن شایعه شده بود، اما طبق گفته یانگ، به آن نعناعی گفته خواهد شد. این رنگ تازه و خنک می‌تواند برای فصل‌های بهار و تابستان بسیار مناسب باشد.

نقره‌ای سایه‌دار

رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6

نقره‌ای سایه‌دار یکی دیگر از گزینه‌های شایعه شده برای رنگ‌های گلکسی زد فلیپ ۶ است. قبلاً این رنگ به سادگی “نقره‌ای” نامیده می‌شد. انتظار داریم که این رنگ شیک و براق باشد، مناسب برای کسانی که می‌خواهند گوشی‌شان هم از لحاظ ظاهری و هم حسی پریمیوم باشد.

زرد

رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6

آیا به دنبال یک رنگ شاد و پرانرژی هستید؟ زرد رنگی است که می‌تواند سرها را به سمت شما برگرداند و هر بار که از گوشی‌تان استفاده می‌کنید لبخند بر لبانتان بیاورد. این رنگ برای کسانی که می‌خواهند شادی و مثبت‌نگری را به زندگی تکنولوژیک خود اضافه کنند، بسیار مناسب است.

هلویی

رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6

رنگ هلو نیز یکی دیگر از رنگ‌های شایعه شده است که می‌تواند تن گرم و نرمی داشته باشد. سامسونگ قبلاً این رنگ را در گوشی‌های دیگر خود ارائه نداده است، اما انتظار داریم که این رنگ به گوشی تاشوی زیبای صدفی زیبایی خاصی ببخشد.

کرمی

رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6

برای ظاهری تمیز و مینیمالیستی، رنگ سفید می‌تواند گزینه مناسبی باشد. به احتمال زیاد سامسونگ یک رنگ سفید کلاسیک را ارائه خواهد داد که همیشه در مد باقی می‌ماند. این رنگ ساده و شیک برای کسانی که به زیبایی مدرن و ساده علاقه دارند، بسیار مناسب است.

اسطوخودوسی

رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ 6

و در نهایت، رنگ اسطوخودوسی. سامسونگ به طور معمول یک نسخه از رنگ‌های بنفش، اسطوخودوسی یا صورتی برای گوشی‌های تاشوی خود ارائه می‌دهد، بنابراین دیدن اسطوخودوسی در لیست رنگ‌های شایعه شده جای تعجب ندارد. این رنگ نرم و زیبا به گوشی شما جلوه‌ای از ظرافت و شیک بودن می‌بخشد.

جمع‌بندی

اگرچه این رنگ‌ها همگی براساس شایعات هستند، اما تصور کردن رنگ‌‌بندی‌های گلکسی زد فلیپ ۶ هیجان‌انگیز است. چه به رنگ‌های کلاسیک علاقه داشته باشید و چه به دنبال چیزی ماجراجویانه‌تر باشید، به نظر می‌رسد که سامسونگ برای همه سلیقه‌ها چیزی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر