coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات اوپو رینو 12F در هر دو نسخه 4G و 5G فاش شد

پیش‌تر اوپو به طور رسمی اعلام کرد که سری رینو 12 خود را اواخر این ماه به صورت جهانی عرضه می‌کند. امروز مدل جهانی اوپو رینو 12F با چیپست متفاوتی در مقایسه با مدل چینی به همین نام در اروپا فهرست شد.اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهند، اوپو یکی دیگر از اعضای سری جدید خود را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. اوپو رینو 12F در دو نسخه فور جی و فایو جی وارد بازارهای بین‌المللی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:سری پرچم‌دار Find X اوپو عرضه جهانی هم خواهد داشت

انتظار می‌رود اوپو رینو 12 F فورجی، از اسنپدراگون 680 استفاده کند. در حالی که مدل 5G به جای آن Dimensity 6300 را دریافت خواهد کرد. هر دو دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور OmniVision OV50D، و همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور تزئینی 2 مگاپیکسلی (به احتمال زیاد عمق یا ماکرو) خواهند بود.

برای سلفی آنها نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی با استفاده از سنسور IMX615 سونی در نظر گرفته شده است. دستگاه‌های Reno12 F یک حلقه LED در اطراف یکی از دوربین‌های پشتی خواهند داشت. هنوز مشخص نیست که نسخه فایو‌جی به فناوری NFC مجهز خواهد بود یا نه، اما قطعا مدل 4G از این تکنولوژی پشتیبانی نخواهد کرد.

اوپو رینو 12 F در سه رنگ سبز، نارنجی و خاکستری عرضه خواهند شد و طبق شایعات شروع قیمتی نسخه 4G در جنوب شرقی آسیا “کمتر از 300 دلار” نخواهد بود

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات اوپو رینو 12F چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر