coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آفر جذاب سامسونگ برای نسل Z ؛ اسکیت‌برد برای گلکسی Z Flip 5

شرکت سامسونگ همیشه تلاش کرده تا گوشی‌های گلکسی Z Flip خود را برای نسل جوان و به‌ویژه نسل Z جذاب کند و در این راستا یک کمپین جدید با نام First Flips برای گلکسی Z Flip 5 راه‌اندازی کرده است. این کمپین شامل اسکیت‌برد و گلکسی Z Flip 5 می‌شود که هر دو قابلیت تا شدن دارند و به این ترتیب به هم مرتبط شده‌اند.این کمپین با همکاری آژانس تبلیغاتی جهانی Iris و Skateboard GB در انگلستان راه‌اندازی شده و هدف آن ترویج اسکیت‌برد و حمایت از این ورزش در آستانه بازی‌های المپیک 2024 پاریس است.

سامسونگ که یکی از شرکای دیرینه المپیک است، همچنین در نظر دارد رویداد Unpacked بعدی خود را در پاریس و پیش از بازی‌ها برگزار کند. در این رویداد، گوشی‌های تاشوی جدید به همراه حلقه گلکسی معرفی خواهند شد.


بیشتر بخوانید:


کمپین First Flips برای نسل Z

کمپین First Flips یا اولین تاهاکه برای نسل Z طراحی شده، به عنوان گسترش تعهد قبلی سامسونگ با Skateboard GB برای تأمین بودجه کلاس‌های آموزش اسکیت‌برد در انگلستان اجرا می‌شود و تا اوایل جولای ادامه خواهد داشت.

در این کمپین سه سازنده محتوای جوان، Yung Filly، ArrDee، و Mia Regan، برای اولین بار اسکیت‌برد را یاد می‌گیرند و توسط مربیان حرفه‌ای از تیم اسکیت گلکسی سامسونگ آموزش می‌بینند. پیشرفت آن‌ها با استفاده از گلکسی Z Flip 5 ضبط و در شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک و اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.

آفر جذاب سامسونگ برای نسل Z ؛ اسکیت‌برد برای گلکسی Z Flip 5

در عین حال، سامسونگ نسخه One UI 6.1 را برای تقریباً تمام گوشی‌ها و تبلت‌های واجد شرایط منتشر کرده و اکنون تمرکز خود را به توسعه One UI 6.1.1 معطوف کرده است که ویژگی‌های جدیدی دارد و فقط برای دستگاه‌های تاشو در دسترس خواهد بود. روز گذشته مطلع شدیم که سامسونگ شروع به آزمایش One UI 6.1.1 برای گلکسی Z Fold 5 کرده و اکنون به نظر می‌رسد که این برند آزمایش نسخه جدید نرم‌افزار را برای گلکسی Z Flip 5 نیز آغاز کرده است.

نسخه جدید فریمور برای گلکسی Z Flip 5 با One UI 6.1.1 و شماره نسخه F731BXXU2DXF1 روی سرور سامسونگ مشاهده شده است. سامسونگ ممکن است چندین نسخه از One UI 6.1.1 را برای گلکسی Z Flip 5 پیش از اینکه نسخه بتای آن را منتشر شود، آزمایش کند .

بنابراین، ممکن است حداقل چند هفته طول بکشد تا نسخه بتای نرم‌افزار جدید برای این گوشی منتشر شود. نسخه پایدار One UI 6.1.1 احتمالاً در حوالی زمان عرضه گلکسی Z Fold 6 و گلکسی Z Flip 6 که در رویداد Galaxy Unpacked در 10 جولای 2024 (27 دی 1403) برگزار می‌شود، منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر