coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اجاره انواع تجهیزات نمایشگاهی با تشریفات رایکا

تشریفات رایکا؛ یکی از بخش‌های مهم برای صاحبان بسیاری از کسب و کارها، برگزاری نمایشگاه‌ها است که تهیه تجهیزات نمایشگاهی مناسب، اهمیت بالایی در موفقیت کسب و کار و صاحبان غرفه‌های نمایشگاهی دارد. بدون شک میز و صندلی جزو یکی از مهم‌ترین تجهیزات نمایشگاهی هستند که متناسب با شرایط کسب و کارها و سلیقه افراد، می‌توانید نوع دلخواه را اجاره کنید. خوشبختانه امکان اجاره انواع تجهیزات نمایشگاهی با تشریفات رایکا برای افراد وجود دارد و می‌توانید به صورت آنلاین نیز نسبت به اجاره میز و صندلی اقدام کنید.

مزیت اجاره میز و صندلی از تشریفات رایکا چیست؟

اجاره میز و صندلی از تشریفات رایکا یکی از بهترین و به‌ صرفه‌ترین راه‌ها برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی است که قصد شرکت در نمایشگاه‌ها را دارند. آیا تا به حال این سوال برایتان ایجاد شده که چرا بسیاری از صاحبان برند و کسب و کارها، هنگام شرکت در نمایشگاه‌ها، تجهیزات مورد نیازشان را کرایه می‌گیرند؟ در ادامه به بررسی مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی که پاسخ این سوال هم است، می‌پردازیم.

  • تنوع و انعطاف‌پذیری بالا

یکی از دلایل و مهم‌ترین مزیت‌های اجاره میز و صندلی برای نمایشگاه‌ها، تنوع بالا و انعطاف پذیری آن است که این امکان را به شما می‌دهد، متناسب با شرایط و برنامه‌های مد نظرتان، میز و صندلی را انتخاب کنید.

  • به روز بودن تجهیزات

شما با استفاده از کرایه میز و صندلی و دیگر تجهیزات نمایشگاهی، می‌توانید از جدیدترین و به‌روزترین مدل‌ها بهره‌مند شوید.

  • حمل و نقل آسان‌تر

با توجه به اینکه حمل و نقل و نگهداری از تجهیزات نمایشگاهی بر عهده تشریفات کرایه دهنده است، شما دیگر نیازی به حمل و نقل ندارید.

  • بی‌نیاز از فضای نگهداری

شما با اجاره کولر، اجاره میز و صندلی و سایر تجهیزات مورد نیاز برای نمایشگاه‌ها، پس از اتمام زمان رویداد، نیازی به اشغال فضایی برای نگهداری وسایل ندارید که این موضوع باعث می‌شود، فضای بیشتری را برای کارتان در اختیار داشته باشید.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، بهبود وضعیت مالی و عملکرد رویدادهایتان با استفاده از اجاره تجهیزات نمایشگاهی، مشهودتر است.

اجاره انواع تجهیزات نمایشگاهی با تشریفات رایکا

نکات مهم برای اجاره میز و صندلی چیست؟

قبل از اینکه میز و صندلی را برای مراسمات خود انتخاب کنید، حتما باید بدانید که رعایت یکسری نکات، لازم و ضروری است. در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه ذکر می‌کنیم، نه تنها به رفع نیازهای شما کمک می‌کند؛ بلکه به هماهنگی بیشتر با خواسته‌های شما نیز کمک می‌کند. قبل از هر چیزی لازم است، ابتدا به نوع نمایشگاه و شرایط غرفه‌تان توجه کنید. در واقع باید انتخاب میز و صندلی‌ها با توجه به نوع غرفه باشد و فضای موجود را حتما در نظر بگیرید. از دیگر نکات مهم قبل از اجاره میز و صندلی برای نمایشگاه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • توجه به استایل و طراحی میز و صندلی‌ها
  • رنگ میز و صندلی
  • هزینه‌های کرایه میز و صندلی
  • کیفیت میز و صندلی
  • زمان تحویل میز و صندلی
  • بررسی سالم بودن میز و صندلی

در نظر داشته باشید که حتما قبل از تحویل و اجاره هرگونه تجهیزات نمایشگاهی، از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید؛ چرا که در صورت وجود هرگونه آسیب به وسایل، شما ملزم به پرداخت جریمه می‌شوید.

اجاره انواع تجهیزات نمایشگاهی با تشریفات رایکا

آیا اجاره تجهیزات نمایشگاهی به صرفه است؟

در پاسخ به این سوال که آیا اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای تمام افراد به صرفه است یا خیر؟ باید بگوییم که پاسخ این سوال به شرایط و عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال، برخی از صاحبان کسب و کارها‌ و برندهای معروف، قصد شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی و یا نمایشگاه‌های فصلی مربوط به هر شهر را دارند و با این وجود، نیاز به جابجایی وسایل و تجهیزات نمایشگاهی است که در این حالت، اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای این دسته از افراد، به صرفه نیست.

در مقابل، شرکت‌ها و صاحبان بسیاری از برندها وجود دارند که در سال ۲_۳ بار در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند و حتی گاهی اوقات برخی از شرکت‌ها در سال تنها یکبار محصولات خود را در نمایشگاه‌ها به نمایش می‌گذارند که مسلما اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای این شرکت‌ها و صاحبان کسب و کارها به صرفه بوده و می‌بایست نسبت به این کار اقدام کنند.

گفتنی است که گاهی اوقات شرکت‌هایی که در شهرهای مختلف در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند، هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی را کنار می‌گذارند که برای این دسته از فعالان و صاحبان کسب و کار نیز اجاره کردن وسایل مورد نیاز نمایشگاه صرفه اقتصادی دارد.

تجهیزات نمایشگاهی شامل وسایل بسیاری از جمله میز و صندلی، انواع ویترین و جاکاتالوگی، کف ساز غرفه، وسایل سرمایشی و گرمایشی، استیچ و… است که می‌توان گفت هر کدام از این وسایل، نقش مهمی را در ایجاد یک فضای مناسب برای شروع نمایشگاه را ایفا می‌کنند.

هزینه اجاره میز و صندلی با تشریفات رایکا چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی‌توان قیمت دقیق و ثابتی را برای اجاره میز و صندلی با تشریفات رایکا را تعیین کرد؛ چرا که این موضوع به عوامل و معیارهای بسیاری از جمله موارد زیر بستگی دارد.

  • نوع میز و صندلی

یکی از مهم‌ترین عواملی که در تغییر قیمت اجاره میز و صندلی تاثیرگذار است، نوع میز و صندلی است. در واقع، مدل‌ها و نوع‌های مختلفی از میز و صندلی در تشریفات رایکا وجود دارند که قیمت هر کدام از این میز و صندلی‌ها متفاوت است.

  • زمان کرایه میز و صندلی

با توجه به اینکه تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه‌ها متفاوت است، از این رو اینکه شما در چه زمانی و برای چه مدتی میز و صندلی را کرایه کنید، اهمیت دارد و می‌توان گفت با افزایش تعداد روزهایی که میز و صندلی‌ها در اختیار شما باشد، کرایه آن‌ها افزایش می‌یابد.

  • تعداد میز و صندلی

مسلما هر چقدر تعداد میز و صندلی‌هایی که کرایه می‌گیرید، بیشتر باشد، هزینه اجاره آن‌ها بیشتر می‌شود.

علاوه بر موارد ذکر شده، تشریفاتی که قصد اجاره میز و صندلی از آن را دارید، عامل مهم و تاثیرگذاری بر تغییر قیمت اجاره تجهیزات است؛ بنابراین با انتخاب یک تشریفات معتبر که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، قیمت منصافه‌ای هم ارائه دهد را باید در اولویت کار خود قرار دهید.

اجاره میز و صندلی با تشریفات رایکا

امروزه برگزاری انواع نمایشگاه‌ها با هدف رشد، افزایش فروش و معرفی بسیاری از برندها در بسیاری از شهرها و در سطح بین المللی انجام می‌شود. افراد شرکت کننده در نمایشگاه‌ها به تجهیزاتی همچون میز و صندلی، کولر، استیج و… نیاز دارند که می‌توانند با مراجعه به تشریفات رایکا، تمامی تجهیزات مورد نیاز را از جمله میز و صندلی، کولر، سرویس‌های سرمایشی و گرمایشی و… را کرایه کنند. شما می‌توانید اجاره آنلاین میز و صندلی را از طریق تشریفات رایکا و با صرف کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت ممکن انجام دهید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر