coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ در تگزاس بزرگراهی به نام خود دارد

تگزاس به عنوان مرکز تولید نیمه‌هادی‌های سامسونگ در ایالات متحده شناخته می‌شود و از آنجایی که این شرکت در ساخت زیرساخت‌های عمومی اطراف تاسیسات تولیدی خود در تگزاس همواره مشارکت داشته، اکنون یک خیابان به نام بزرگراه سامسونگ در این شهر نامگذاری شده است. این شرکت مدت‌هاست که سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در این ایالت انجام داده؛ به همین جهت تصمیم گرفته کارخانه جدید تولید تراشه‌های خود را به ارزش میلیاردها دلار در شهر تیلور تگزاس تأسیس کند.


بیشتر بخوانید:


بزرگراه سامسونگ دروازه‌ای به سمت موفقیت

مراسم بریدن روبان این بزرگراه دیروز برگزار شد و در آن فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، و نمایندگانی از شهرستان ویلیامسون، اداره حمل و نقل تگزاس و سامسونگ حضور داشتند. بیش از 16 میلیون دلار در ساخت بزرگراه سامسونگ سرمایه‌گذاری شده است که به عنوان دروازه‌ای به سمت سرمایه‌گذاری 40 میلیارد دلاری سامسونگ در تگزاس عمل می‌کند؛ بزرگترین سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در تاریخ این ایالت.

بزرگراه سامسونگ دسترسی مطمئنی را برای کارمندان، فروشندگان، شرکا و ساکنان به سایت تیلور فراهم خواهد کرد. بهبود زیرساخت‌ها همچنین به سامسونگ کمک می‌کند محصولات خود را به راحتی به مشتریان تحویل دهد.

این بزرگراه یک جاده چهار باندی جدید است. بهبودهایی نیز در مناطق اطراف انجام شده است که شامل توسعه جاده‌های موجود، خطوط آب و باندهای گردش می‌شود. کل هزینه ساخت این بهبودها 39 میلیون دلار بوده است. سامسونگ به علاوه کمک‌هایی که از سوی شهرهای تیلور و هوتو صورت گرفته بود، به این پروژه کمک کرده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر