coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش دنا پلاس دستی 6 سرعته خرداد 1403 [+ شرایط و قیمت]

ایران خودرو، فراخوان طرح فروش دنا پلاس دستی 6 سرعته را صادر کرد. این خودرو با دو موعد تحویل متفاوت و واریز مبلغ معین به دست مشتریان می‌رسد.

طرح فروش دنا پلاس دستی 6 سرعته ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه که در اولویت واریز وجه قرار دارند آغاز شد. در این طرح دو مرحله واریز وجه و دو موعد تحویل درنظر گرفته شده است و متقاضی باید به این نکته توجه داشته باشد که بهای اصلی خودرو در زمان تحویل خودرو به نرخ روز با وی محاسبه می‌شود.

افراد واجد شرایط برای واریز وجه می‌یایست به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو مراجعه کنند. ضمناً تاریخ دقیقی برای واریز وجه اعلام نشده و ایران خودرو این مورد را با ارسال پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌کند. جزئیات شرایط فروش دنا پلاس 6سرعته را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.

بیشتر بخوانید: فروش ویژه محصولات مدیران خودرو آغاز شد؛ شرایط فروش نقد و اقساط فونیکس

جزئیات طرح فروش دنا پلاس دستی 6 سرعته

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای جدید، شرایط فروش دنا پلاس دستی 6 سرعته را به اطلاع نمانیدگی‌های مجاز فروش و متقاضیان سامانه یکپارچه که در اولویت تابستان 1403 قرار دارند، رساند که طبق آن تمامی این متقاضیان می‌بایست مبلغ علی‌الحساب خودرو را پرداخت کرده و در نوبت تحویل قرار گیرند.

موعد تحویل دنا پلاس 6سرعته براساس دو بخشنامه فروش به شکل زیر است:

  • بخشنامه شماره 108877: پرداخت مبلغ 279 میلیون تومان (حدود 50 درصد قیمت فعلی خودرو) به عنوان علی‌الحساب _ موعد تحویل خودرو آبان 1403
  • بخشنامه شماره 108878: پرداخت مبلغ 251 میلیون تومان (حدود 45 درصد قیمت فعلی خودرو) به عنوان علی‌الحساب _ موعد تحویل خودرو آذر 1403

تمامی افرادی که از سمت ایران خودرو پیامک واریز وجه دریافت کرده، می‌توانند با مراجعه به تارنمای این شرکت به نشانی https://esale.ikco.ir/ مبلغ علی‌الحساب را واریز کرده تا در لیست نهایی قرار گیرند. همجنین این افراد باید توجه داشته باشند که مابقی بهای خودرو در زمان تحویل و به نرخ روز با آنها حساب می‌شود. جزئیات شرایط فروش در بخشنامه زیر آمده است:

جزئیات طرح فروش دنا پلاس دستی 6 سرعته

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش دنا پلاس 6سرعته چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر