coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

در جدال میان‌رده‌ها گلکسی M35 سامسونگ بازی را باخت؛ باتری بزرگی که مزیت نبود

گلکسی M35 سامسونگ هم مانند سایر اعضای خانواده‌اش نتوانست نظر کاربران را به خود جلب کند و در نظر سنجی هفته گذشته شکست خورد.کاربران عقیده دارند میان‌رده‌های بسیار بهتری از گلکسی M35 سامسونگ وجود دارند که قابلیت‌های بیشتری هم ارائه می‌دهند. البته گلکسی A35 هم نظر مخاطبان را جلب نکرد اما انتظار می‌رفت باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی گلکسی M35 کمکش کند که اینطور نشد.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


گلکسی M35 سامسونگ

گرچه باتری میان‌رده جدید سامسونگ از نسل قبلی خود یعنی گلکسی A35، هزار میلی آمپر بیشتر است اما قابلیت منحصر به فردی محسوب نمی‌شود. چراکه نسل‌های قبل تر این میان‌رده مانند گلکسی M51 و M62 باتری بزرگتر و بهتر 7000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده بودند.

برخی دیگر از کاربران هم با شارژ کند 25 آن واتی مشکل داشتند. گرچه این قابلیت هم از یک بالارده به سامسونگ گلکسی M35 رسیده اما توجه داشته باشید شارژ 25 واتی برای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 24 شگفت‌انگیز است نه باتری بزرگ M35.

به هر حال با وجود تمام این مسائل قیمت‌گذاری این دستگاه با توجه به سایر رقبای قدرتمندش کمی سخت به نظر می‌رسد. با این حال تمام نظرات هم منفی نیست به طور مثال یکی از کاربران در نظرات خود به سامسونگ گلکسی M35 اشاره کرده و گفته بود با توجه به محل زندگی شما ممکن است این یک انتخاب مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره سامسونگ گلکسی M35 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر