coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی جدید HMD Atlas با پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 2 رونمایی شد

به‌نظر می‌رسد شرکت HMD Global در حال آماده‌سازی یک گوشی اقتصادی جدید برای بازار آمریکا است. پس از معرفی گوشی Vibe در اوایل امسال، حالا اطلاعاتی از گوشی جدید HMD Atlas فاش شده است. این اطلاعات که توسط یکی از کاربران X با نام @smashx_60 فاش شده نشان می‌دهند این گوشی به‌عنوان جانشین Nokia G400 که در سال 2022 معرفی شد، شناخته می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی گوشی جدید HMD Atlas

براساس اطلاعات منتشر شده، طراحی گوشی HMD Atlas شامل بدنه‌ای تخت و ماژول دوربین مستطیلی در پشت گوشی است. جلوی گوشی حاشیه‌های باریکی دارد و دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی نیز در یک پانچ‌هول قسمت میانی حاشیه قرار گرفته است. در تصویر رندر شده، رنگ سبز زیتونی مشاهده می‌شود، اما احتمالاً رنگ‌های دیگری نیز موجود خواهد بود.

این گوشی نمایشگر 6.64 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌کند. پردازنده‌ای که وظیفه‌ی مدیریت برنامه‌های این گوشی را دارد اسنپدراگون 4 نسل بوده که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. انتظار می‌رود گوشی جدید اچ‌ام‌دی یکی از بهترین گوشی های میان رده 2024 باشد که قرار است بزودی عرضه شود.

در بخش دوربین، HMD Atlas دارای یک حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است که به همراه یک لنز 5 مگاپیکسلی اولتراواید و یک حسگر عمق فعالیت می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی است.

باتری این گوشی با ظرفیت 5500 میلی‌آمپر ساعت از تکنولوژی Quick Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند. از جمله گزینه‌های ارتباطی این گوشی می‌توان به 5G، Wi-Fi 5، بلوتوث 5.1 و NFC اشاره کرد. همچنین این گوشی مجهز به درگاه کارت حافظه microSD، حسگر اثر انگشت جانبی و جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز خواهد بود.

ابعاد HMD Atlas برابر 163 در 75 در 8.75 میلی‌متر و وزن آن 210 گرم است. قیمت نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی 239.99 دلار پیش‌بینی شده است، اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر