coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A14 5G به آمریکا رسید

شرکت سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A14 5G را در آمریکا منتشر کرده است. چند روز پیش، این به‌روزرسانی برای مدل جهانی این گوشی در چندین کشور آفریقایی و آسیایی عرضه شده بود.اکنون این به‌روزرسانی برای هر دو نسخه قفل‌شده توسط اپراتورها و نسخه بدون قفل کارخانه‌ای این گوشی در آمریکا در دسترس است.

نسخه قفل‌شده توسط اپراتور گلکسی A14 5G در آمریکا، به‌روزرسانی One UI 6.1 را با شماره نسخه A146USQU7DXE1 دریافت می‌کند. نسخه بدون قفل کارخانه‌ای این گوشی نیز این به‌روزرسانی را با شماره نسخه A146U1UEU7DXE1 دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید:


جزئیات به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A14 5G

حجم این به‌روزرسانی 1.7 گیگابایت است و شامل ویژگی‌های جدید بسیاری است. با این حال، این گوشی همچنان از پچ امنیتی آوریل 2024 استفاده می‌کند و پچ امنیتی جدیدتری دریافت نکرده است. اگر شما مالک گلکسی A14 5G هستید و در آمریکا زندگی می‌کنید، می‌توانید این به‌روزرسانی را با مراجعه به مسیر Settings » Software update » Download and install دانلود و نصب کنید.

ویژگی‌های به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A14 5G

به‌روزرسانی One UI 6.1 قابلیت کپی کردن یک شیء یا موضوع از یک تصویر و چسباندن آن به تصویر دیگر را به همراه دارد. این ویژگی تنها در اپلیکیشن گالری پیش‌فرض گلکسی A14 5G کار می‌کند. همچنین، کیفیت جستجو در اپلیکیشن گالری با این به‌روزرسانی بهبود یافته است.

ناگفته نماند که این گوشی نیز از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره نخواهد برد اما تجربه کاربری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر