coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

درخواست صدور کارت سوخت آنلاین همچنان در صف انتظار اجرایی شدن است

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا قبلا اعلام کرده بود که درخواست صدور کارت سوخت از اردیبهشت اینترنتی می‌شود. این در حالی است که از زمان تعیین شده بیش از یک ماه گذشته اما خبری از عملی شدن وعده داده شده نیست. مهدی سید هاشمی، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا همچنین گفته بود: «نهایتا تا نیمه اردیبهشت ماه سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌شود.»

حالا علاوه بر گذشتن از نیمه اردیبهشت از نیمه‌ی خرداد نیز گذر کردیم و همچنان وعده‌‌ها منتظر عملی شدن مانده‌اند.


بیشتر بخوانید:

مالیات خودرو سال 1403 به کجا رسید؛ قانون مالیات برای کدام خودروهاست؟


درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی ؛ وعده‌ای که عملی نشد

مهدی سید هاشمی همچنین درباره‌ی فراهم شدن بستر درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی نیز صحبت کرده و گفته بود که هماهنگی‌های لازم برای ثبت‌ درخواست آنلاین ایجاد شده و بزودی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: « شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند؛ یعنی چه خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگر (المثنی) برای درخواست کارت سوخت به صورت اینترنتی درخواست‌های مردم را ثبت کنند.»

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا عنوان کرده بود، قرار بود این برنامه از از اواخر فروردین 1403 در دستور کار قرار گرفته و عملی شود، اما با  فرارسیدن زمان اعلام شده، این اتفاق نیوفتاد و قرار بر این شد از نیمه اردیبهشت، اجرایی شود.

حالا نه تنها اردیبهشت بلکه فصل بهار هم در حال اتمام است و با وجود اینکه وزارت نفت تمامی زیرساخت‌ها، اطلاعات و بسترهای لازم را از پلیس دریافت کرده، همچنان ماجرای ثبت آنلاین کارت سوخت در صف انتظار اجرایی شدن قرار دارد.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره‌ی  اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر