coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

کلاهبرداری با فروش آنلاین اکانت بازی همستر تلگرام

شاید باورتان نشود اما اکانت بازی همستر تلگرام در پلتفرم‌های آگهی آنلاین در سطح گسترده‌ای به فروش گذاشته شده است. در این خصوص هشدار می‌دهیم که پای افراد منفعت‌طلب درمیان است و نباید فریب آنها را بخورید.

چند ماه پیش در پیام‌رسان تلگرام یک بازی خیلی شیک و ساده به نام «نات‌کوین» ترند شد که در وصف آن می‌گفتند اگر بر روی آن تپ و کلیک کنی و بتوانی بات‌های آن را بخری، می‌توانی در آینده از آن رمزارز استخراج کنی و به درآمدی سرشار برسی. نخست این بازی به مضحکه گرفته شد و فعالین حوزه تکنولوژی مانند جادی میرمیرانی، اهورا نیازی و چندی دیگر از تک‌بلاگرها آن را بیهوده خوانده و امکان کسب درآمد از آن را غیرواقعی دانستند.

اما موضوع درست عکس صحبت‌های آنان شد و در تاریخ 31 فروردین بود که برای اولین بار مراحل استخراج کلیک‌های نات کوین آغاز شد. در مدت زمانی بسیار کم، این بازی صرفاً ساده به یک ارز دیجیتال قابل معامله و پرسود بدل شد و افرادی که امتیازات بالا در آن داشتند، توانستند به سودی سرشار دست یابند. NOTCoin هم‌اکنون در شبکه بلاکچین TON قرار دارد و به تازگی در جمع 10 ارز دیجیتال ارزشمند قرار گرفته است.

پس از اسخراج نات‌کوین و عدم موفقیت کاربران تلگرام در استخراح نات کوین، بازی دیگری به همان شکل و شمایل در تلگرام راه‌اندازی شده که نوید یک سوداندوزی دیگر را می‌دهد. بازی تلگرام همستر کامبت که این روزها ترند شده و در 72 روز توانسته تا چند صد میلیون کاربر را جذب خود کند. اما با وجود اینکه بعیداست این بازی به محبوبت و سودآوری نات‌کوین برسد، خبر رسیده که اکانت بازی همستر تلگرام در پلتفرم‌های آگهی تا 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد و این یعنی پای افراد سودجو درمیان است و احتمالاً به یک کلاهبرداری دیگر منجر شود.

بیشتر بخوانید: بازی همستر کامبت از دید برخی مراجع حرام اعلام شد!

فروش آنلاین اکانت بازی همستر تلگرام در دیوار

نات کوین در تاریخ 31 فروردین استخراج و در لیست توکن‌های قابل معامله در شبکه بلاکچین قرار گرفت. الگوی بازی نات کوین با همستر کامبت به یک شکل است و در ان کاربر باید ز طریق تپ کردن امتیاز خود را افزایش دهد.

در واقع بازی همستر کامبت از الگوریتم استخراج (اثبات سهم) استفاده می‌کند که به کاربران با سهم بیشتر در شبکه، پاداش بیشتری می‌دهد، اما بازی نات‌کوین از الگوریتم استخراج (اثبات کار) استفاده می‌کند که به کاربران با قدرت پردازش بیشتر، پاداش بیشتری ارائه می‌کند.

فروش آنلاین اکانت بازی همستر تلگرام در دیوار

پس از محبوبت بازی همستر کامبت تلگرام، برخی افراد شروع به فروش اکانت کرده‌اند. اگر سری در پلتفرم‌های آگهی آنلاین مانند دیوار و شیپور بزنید، متوجه می‌شود که اکانت‌های این بازی با قیمت‌های مختلف به فروش گذاشته شده‌اند. قیمت اکانت بازی همستر تلگرام از 150 میلیون تومان آغاز شده و در برخی موارد به بالای 250 میلیون هم می‌رسد. در تصاویر زیر نمونه‌هایی از این آگهی‌ها را مشاهده می‌کنید:

جالب است بدانید که تاکنون بیش از 116 میلیون نفر در 72 روز عضو بازی همستر هستند و اصلاض هم مشخص نیست که این بازی وارد شبکه TON می‌شود یا خیر. به هر صورت باید مراقب فضای سایبری باشید و به هر ترفندی زمین‌گیر نشوید؛ کلاهبرداران در کمین‌اند تا از کوچکترین اشتباه ما سوءاستفاده کرده و ضربه سنگینی به ما بزنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بازی همستر چیست؟ آیا این بازی نیز مانند نات کوین وارد شبکه بلاکچین می‌شود؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر