coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو خرداد 1403 ؛ [+ قیمت محصولات مونتاژی]

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو خرداد 1403 مطابق با یک جدول رسمی اعلام شد. در لیست زیر قیمت محصولات مونتاژی ایران خودرو هم درج شده است.

ایران خودرو به رسم ماهانه خودروسازان قیمت رسمی و کارخانه‌ای تولیدات خود را برای خردادماه ۱۴۰۳ به‌روزرسانی کرد. در لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو خرداد ۱۴۰۳ ، هم تولیدات داخلی ایران خودرو مانند خانواده دنا، تارا، رانا، پژو 207 و همچنین لیست کامل خودروهای مونتاژی ایران خودرو که از آنها به نام خانواده هایما یاد می‌شود درج شده است. در ادامه نوشته جدیدترین قیمت خودروهای ایران خودرو درب کارخانه قابل مشاهده است. ضمناً قیمت نهایی برای مصرف‌کننده نیز در مقابل قیمت کارخانه‌ای لیست شده است.


بیشتر بخوانید:


جدول قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو خرداد 1403

لیست قیمت محصولات ایران خودرو درب کارخانه در طرف محصولات مونتاژی این شرکت سنگینی می‌کند. در این لیست قیمت 4 مدل از خودروهای هایما شامل هایما S7، هایما S8، هایما S5 و هایما 7X در بهای کارخانه و قیمت نهایی مصرف‌کننده درج شده است.

در بین خودروهای داخلی ایران خودرو نیز دنا پلاس دستی و اتوماتیک، تارا دستی و اتوماتیک، رانا پلاس با استانداردهای 85گانه، پژو 207 دستی و اتوماتیک، سورن پلاس با موتور XU7P و وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز قیمت‌گذاری شده‌اند.

لازم به ذکر است که تمامی خودروهای مونتاژی ایران خودرو برچسب افزیش قیمت دریافت کرده‌اند به‌طوریکه قیمت برخی از محصولات هایما حتی از 100 میلیون تومان هم فراتر رفته و در طرح‌های فروش با قیمت جدید عرضه می‌شوند.

جدول قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو خرداد 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص قیمت جدید محصولات ایران خودرو ویژه خرداد 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر