coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A23 5G سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را در هند دریافت می‌کند

هفته گذشته بسیاری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ One UI 6.1 را دریافت کردند. نام گلکسی A23 5G سامسونگ هم در میان این لیست بود. با این وجود نرم افزار جدید سامسونگ فقط در انحصار گوشی هوشمند Verizon در ایالات متحده باقی ماند.بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نسخه بین‌المللی گلکسی A23 5G به روزرسانی One UI 6.1 را در هند دریافت می‌کند. به‌روزرسانی نرم‌افزاری که One UI 6.1 را به Galaxy A23 5G در هند می‌آورد، نسخه میان‌افزار گوشی را به A236EXXU5EXDA تغییر می‌دهد. البته این تمام ماجرا نیست پچ امنیتی آوریل 2024 نیز همراه با این به روز رسانی به گلکسی سامسونگ اضافه می‌شود تا بسیاری از مشکلات امنیتی را از میان بردارد.

One UI 6.1 بسیاری از ویژگی های جدید را برای گلکسی A23 5G سامسونگ به همراه می‌ آورد. گزینه های جدیدی برای سفارشی کردن رابط کاربری، ویرایش تصاویر و ویدیوها و محافظت از داده های شما در تلفن و باتری از جمله این ویژگی ها است اما متاسفانه در اینجا هم خبری از گلکسی ای آی نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی A23 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر