coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

حذف و اضافه بیمه تکمیلی بازنشستگان [+ لینک مراجعه]

ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان آغاز شد. از این پس قرار است یک شرکت جدید به جای شرکت آتیه‌سازان حافظ عهده‌دار بیمه تکمیلی بازنشستگان شود.

شرکت بیمه ملت از اول خردادماه مسئولیت بیمه بازنشستگان را برعهده گرفته است. پیش‌تر شرکت آتیه‌سازان حافظ این وظیفه را برعهده داشت. تمامی بازنشستگان کشوری می‌بایست برای ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان به وب‌سایت مربوطه شرکت کرده و مشخصات خود را وارد کنند.

هنوز اطلاعات دقیقی از نوع بیمه تکمیلی، مراجعه تحت قرارداد، زمان پذیرش اسناد و غیره خبری در دست نیست، اما به زودی تمامی اطلاعات لازم معرفی و ما نیز آنها ر ابه سمع و نظر شما می‌رسانیم.

به‌روزرسانی خبر: زمان حذف و اضافه بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان کشوری و بیمه بیمه تکمیلی معلمان بازنشسته اعلام شده است که جزئیات آن را در ادامه مطلب می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: فراخوان ثبت نام بیمه تامین اجتماعی رایگان ویژه مادران روستایی و عشایر

ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان آغاز شد

شرکت آتیه‌سازان حافظ چند سالی عهده‌دار بیمه تکمیلی بازنشستگان بود و حالا برای سال 1403 قرار است بیمه ملت خدمات بیمه‌ای خود را به بازنشستگان ارائه دهد. مدت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان از اول خردادماه آغاز شد و تا 31 مرداد 1403 ادامه خواهد داشت.

بیمه تکمیلی بازنشستگان

شرکت بیمه ملت درحالی برنده مناقصه ارائه خدمت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری برای سال ۱۴۰۳ شده است که پیش از این شرکت آتیه‌سازان حافظ سال‌ها ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان را بر عهده داشت.

زمان حذف و اضافه بیمه تکمیلی بازنشستگان و معلمان بازنشسته

پیرو اخبار قبلی، بری ثبت‌نام بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان 3 ماه زمان در نظر گرفته شده است. به عبارتی از اول خرداد تا 31 مرداد این امکان مهیا شده است. بازنشستگان عزیز می‌بایست برای انجام مراحل حذف و اضافه به سایت خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس sabasrm.ir مراجعه کرده و وارد بخش «خدمات بیمه‌ای – بیمه تکمیلی درمان – ثبت‌نام و انصراف بیمه تکمیلی» شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان چیست؟ آیا تاکنون از خدمات بیمه‌ای بیمه ملت استفاده کرده‌اید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را برای کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر