coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سایپا قیمت اطلس G را افزایش داد

سایپا در فراخوان‌های فروش جدید واریز وجه محصولاتش، قیمت اطلس G را افزایش داده است. این افزایش قیمت در صورتی است که قیمت این خودرو در لیست رسمی تغییری نداشته بود.

چندی پیش قیمت کارخانه محصولات سایپا به رسم ماهانه خودروسازان توسط این شرکت منتشر شد. لیست قیمت محصولات سایپا شامل تولیدات خود شرکت مادر، مونتاژی‌های پارس خودرو و محصولات زامیاد بود. در این لیست قیمت اطلس G بدون تغییر منتشر و سایپا در اصل برای فرخوان‌های واریز وجه باید قیمت رسمی محصولاتش را درنظر بگیرد. اما ظاهراً این خودروساز سر نترسی دارد و بدون اینکه به قوانین توجهی داشته باشد، قیمت این هاچ‌بک جدید و البته بی‌کیفیت را تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه عید قربان [+ جزئیات]

قیمت اطلس G در فراخوان واریز وجه افزایش یافته است

متقاضیانی که توسط سایپا برای اطلس G فراخوان واریز وجه دریافت کرده، پس از مراجعه به سایت فروش محصولات سایپا، متوجه شدند که قیمت خودرو جدید سایپا 6 میلیون تومان افزایش یافته است. اگرچه مشخص نیست که دلیل این افزایش قیمت چیست، اما می‌توان گفت که شاید علت آن افزایش هزینه‌های جاری خودرو در سال 1403 باشد؛ که البته خودروساز باید قبل از فراخوان این نکته را به اطلاع متقاضیان برساند.

قیمت قبلی اطلس G برابر با 406 میلیون تومان بود که با افزایش 6 میلیونی هم‌اکنون به 412 میلیون تومان رسیده است. این قیمت در صورتی است که در لیست قیمت رسمی ماهانه محصولات سایپا، قیمت اطلس تغییری نکرده بود.

قیمت اطلس G در فراخوان واریز وجه افزایش یافته است

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص افزایش قیمت خودرو اطلس سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر