coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سری ردمی K80 یک نسخه ابر قهرمانی دارد

انتظار می‌رود سری ردمی K80 ماه نوامبر در چین عرضه شود. امروز اسمارت پیکاچو، مشاور معروف ویبو اطلاعات جدیدی از این سری فاش کرده است.بر اساس اعلام پیکاچو، کل سری ردمی K80 با نمایشگر 2K در حال آزمایش است. همانطور که می‌دانید نسل قبلی آن یعنی ردمی کا 70 با صفحه نمایش 2K (1440 x 3200) با حداکثر روشنایی 4000 نیت، پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision برای رنگ‌های زنده و پشتیبانی از TUV Rheinland برای محافظت از چشم‌ها عرضه شد. اما اگر گفته‌ها درست باشند سری جدید با نمایشگرهایی شبیه به سری‌های میان‌رده Redmi Note و کمی خمیده عرضه خواهند شد.


بیشتر بخوانید:


نسخه ابرقهرمانی سری ردمی K80 احتمالا با همکاری لامبورگینی ساخته خواهد شد

طبق گفته‌های پیکاچو سری ردمی K80 هم مانند نسل قبلی خود یک نسخه قهرمانی دارد. به عنوان مثال، Redmi K70 Pro Champion Edition با همکاری Redmi و Lamborghini بود. بنابراین، مدل گزارش شده با نام تجاری مشترک در سری Redmi K80 نیز می‌تواند یک نسخه Champion باشد که با همکاری لامبورگینی ساخته شده است.

جالب است بدانید، مدل Redmi K70 Pro Champion که سال گذشته یا قیمتی حدود 1200 دلار عرضه شد، طراحی متفاوتی نسبت به مدل Pro داشت.

بر اساس شایعاتی که قبلا منتشر شده، سری ردمی K80 به چیپست Snapdragon 8 Gen 4 و مدل K80 Pro به پرچمدار آینده اسنپدراگون مجهز خواهد شد در حالی که مدل پایه از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 فعلی بهره می‌برد. این گوشی دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است.

اسنپدراگون 8 نسل 4 در کنفرانس فناوری اسنپدراگون 2024 در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. چیپست پرچمدار آینده بر روی نسل دوم فرآیند 3 نانومتری TSMC ساخته شده است. برخلاف Snapdragon 8 Gen 3، 8 Gen 4 از معماری Nuvia Phoenix که توسط خود کوالکوم توسعه یافته، استفاده کرده است. در مقایسه با معماری ARM، معماری Nuvia Phoenix از مزیت بالاتری در عملکرد برخوردار است. این همچنین اولین SoC 5G این شرکت بوده که کاملاً خود توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر