coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش فوق العاده و پیش فروش پژو 207 دستی [+ شرایط و قیمت]

ایران خودرو، طرح فروش فوق العاده و پیش فروش پژو 207 دستی را به صورت اشتراکی آغاز کرد. این خودرو قرار است با دو موعد تحویل مجزا به مشتریان تحویل شود.

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش محصولاتش به سراغ هاچ‌بک جذاب و پرفروش خود رفته است. این طرح فروش مختص متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی است و این افراد می‌بایست برای اتمام مراحل ثبت‌نام خود، بهای خودرو را در طرح فروش فوق العاده به صورت کامل و در طرح پیش فروش به صورت علی‌الحساب به حساب شرکت واریز کنند تا در لیست نهایی تحویل خودرو قرار گیرند. برای اطلاع از جزئیات طرح فروش فوق العاده و پیش فروش پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای می‌توانید سری به ادامه مطلب بزنید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش دنا پلاس دستی 6 سرعته خرداد 1403 [+ شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش فوق العاده و پیش فروش پژو 207 دستی

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع نمایندگی‌های مجاز فروش و متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه رساند که این افراد می‌بایست برای اتمام ثبت‌نام واریز وجه کنند. به این افراد ۱۰ روز مهلت داده شده تا بهای خواسته شده را پرداخت کنند.

ضمناً همانطور که می‌دانید برای طرح فروش فوق العاده پژو ۲۰۷ متقاضی باید کل بهای خودرو را معادل ۵۰۴ میلیون تومان پرداخت کرده و برای شرکت در طرح پیش‌فروش پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه‌ای متقاضی باید مبلغ علی‌الحساب را پرداخت نماید. طبق بخشنامه فروش، مبلغ علی‌الحساب ۲۵۲ میلیون تومان است که پس از واریز نام متقاضی در لیست نهایی شرکت قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که ثبت‌نام به غیر از 10 روز عنوان شده، تا تکمیل ظرفیت هم خواهد بود و ممکن است قبل از پایان مهلت 10 روزه، موجودی خودرو به اتمام برسد. لذا پیشنهاد می‌کنیم که پس از دریافت پیامک هرچه سریع‌تر به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنید.

طرح فروش فوق العاده و پیش فروش پژو 207 دستی

شرایط فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه

در خصوص شرایط تخصیص خودرو به متقاضیان در سامانه یکپارچه موارد زیر را گوشزد می‌کنیم:

  • تمامی شرایط اختصاصی و عمومی شرکت در فراخوان‌های فروش سامانه یکپارچه توسط همه متقاضیان لازم‌الاجراست
  • قیمت تمامی خودروها در شرکت‌های خودروسازی دولتی و خصوصی توسط شورای رقابت تعیین شده است؛ لذا ممکن است در طرح‌های پیش‌فروش که موعد تحویل آنها چند ماه پس از ثبت‌نام است قیمت خودرو افزایش داشته باشد؛ لذا پرداخت ما‌به‌التفاوت توسط مشتری در زمان فاکتور نهایی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح فروش پز و207 و شرایط اختصاصی و عمومی سامانه یکپارچه چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر