coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وام 100 میلیونی برای حواله داران پژو پارس ؛ طرح جایگزینی پارس با سورن پلاس XU7P

ایران خودرو اخیراً یک وام 100 میلیونی برای حواله داران پژو پارس تدارک دیده است که در صورت تمایل بتوانند از مزیت آن استفاده کنند. البته مزایای این طرح به همین جا ختم نمی‌شود.

سال گذشته سورن پلاس با موتور XU7P به عنوان جانشین پژو پارس توسط ایران خودرو معرفی و اعلام شد که پژو پارس تا آخر سال 1403 توقف تولید می‌شود. اگرچه تولید پژو پارس پس از رایزنی‌های متعدد ایران خودرو با سازمان ملی استاندارد ادامه پیدا کرد، اما عمر این سدان جذاب به سر رسیده و تا چند روز دیگر از خط تولید خارج می‌شود. ایران خودرو پیش‌تر طرح تبدیل پژو پارس با سورن پلاس XU7P را پیشنهاد داده بود، اما از سمت خریداران حمایت نشد و عملاً کسی در آن طرح شرکت نکرد.

حال که چیزی تا توقف تولید پژو پارس نمانده، ایران خودرو بسته تخفیفی 15 میلیونی به همراه وام 100 میلیونی برای حواله‌داران پژو پارس تدارک دیده ست تا در صورت تمایل بتوانند از آن استفاده کرد و سورن پلاس جدید را به جای پارس خریداری کنند. برای اطلاع از جزئیات وام 100 میلیونی برای حواله داران پژو پارس و همچنین قیمت پژو پارس و قیمت سورن پلاس XU7P می‌توانید سری به ادامه مطلب بزنید.


بیشتر بخوانید:


وام 100 میلیونی برای حواله داران پژو پارس

بازهم همان ماجرای سال گذشته با نزدیک شدن به موعد توقف تولید پژو پارس در شرف وقوع است. برخی از متقاضیان پژو پارس که هنوز خودرو خود را تحویل نگرفته، از بایت تحویل خودرو خود نگران‌اند و با توجه به تجربه سال گذشته، این نگرانی بیشتر هم شده است.

وام 100 میلیونی برای حواله داران پژو پارس

شرایط تبدیل پژو پارس به سورن پلاس XU7P

حواله‌داران پژو پارس یک پیشنهاد جدید از سمت ایران خودرو دریافت کرده پکه به موجب آن می‌توانند مابه‌التفاوت قیمت سورن پلاس XU7P را جبران کنند. این شرکت 100 میلیون تومان وام بدون سود به همراه 15 میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته که از حق نگذریم پیشنهاد وسوسه‌انگیزی است.

البته لازم به ذکر است که این طرح بیشتر برای راضی نگه داشتن خریداران پژو پارس و در حالت کلی تفاوت قیمتی بین دو مدل خودرو فقط 5 میلیون تومان است. با درنظر گرفتن این وام 100 میلیونی، خریداران در زمان موعد تحویل فقط باید 350 میلیون تومان پرداخت کنند. جزئیات قیمت هردو خودرو با دیگر شرایط را می‌توانید در جدول زیر مشاده کنید:

نام خودرو پارس XU7P سورن پلاس XU7P
قیمت نهایی ۴۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تسهیلات ۰ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (بدون بهره)
تخفیف ۰ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰
پرداختی خریدار هنگام تحویل ۴۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

ایران خودرو این بار شرایط مناسبی را برای طرح جایگزینی درنظر گرفته است و احتمال می‌رود که با توجه به آپشن‌ها و امکانات بیشتر سورن جایگزین پژو پارس، بسیاری از خریداران پارس از این طرح استقبال می‌کنند. از جمله آپشن های سورن پلاس XU7P می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل پایداری الکترونیکی
  • مولتی مدیا با پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو
  • سنسور پایش فشار تایرها (TPMS)
  • طراحی ظاهری به روزتر
  • پوزیشن لایت
  • کنترل حرکت در سربالایی
  • کنترل کشش
  • و غیره

وام 100 میلیونی برای حواله داران پژو پارس

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط تبدیل حواله پژو پارس با سورن پلاس XU7P چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر