coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزئیات دوربین اصلی گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

گوشی‌های سری Fan Edition سامسونگ به دلیل ترکیب ویژگی‌های منحصر به فرد با قیمت مناسب، جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران پیدا کرده‌اند. گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ یکی از سری‌های مذکور است که انتظار می‌رود اواخر امسال رونمایی شود.طبق برخی گزارش‌ها، گلکسی S24 FE ممکن است به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.57 اینچ و پیکسل‌هایی به اندازه 1.0μm مجهز شود. این سنسور همان چیزی است که در گلکسی S23، گلکسی S23 FE و گلکسی S24 نیز وجود دارد.


بیشتر بخوانید:


دوربین گلکسی S24 FE سامسونگ

به عبارت دیگر، سامسونگ همچنان از سنسور دوربین باکیفیت خود استفاده می‌کند و گلکسی S24 FE نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه این اتفاق چندان دور از ذهن نبود.

فعلاً همه چیز در حد حدس و گمان است، اما احتمالاً دوربین‌های فوق‌عریض و زوم نیز تغییری نسبت به نسل قبلی، یعنی گلکسی S23 FE، نخواهند داشت.

 تاریخ احتمالی عرضه و مشخصات گلکسی S24 FE سامسونگ

گفته می‌شود که گلکسی S24 FE زودتر از اواخر پاییز به بازار عرضه نمی‌شود و با توجه به مرحله فعلی توسعه، احتمالا در اوایل سال 2025 رونمایی شود؛ البته اگر از الگوی عرضه مشابهی پیروی کند، احتمالا در برخی از بازارها تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد و عرضه جهانی آن به سال بعد موکول می‌شود.

یادآوری می‌شود که گلکسی S24 FE نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از سری پرچمدار گلکسی S24 سامسونگ است. گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات این گوشی متناقض است؛ برخی منابع می‌گویند که این گوشی با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام عرضه خواهد شد، در حالی که دیگران اشاره دارند که ممکن است از نسل قبلی Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کند.

با اینحال، برنامه سامسونگ برای عرضه نسخه‌های مجهز به پردازنده Snapdragon و Exynos از گلکسی S24 FE نقطه مشترک تمام گزاش‌هاست. بر اساس روندهای گذشته، مدل‌های Exynos احتمالاً ابتدا در اروپا و احتمالاً در مناطق دیگر عرضه خواهند شد.

گفته می‌شود که گلکسی S24 FE با شماره مدل SM-S721 و با کدنام R12 شناخته می‌شود. این تمامی اطلاعاتی است که تاکنون منتشر شده که با توجه به زمان باقی مانده تا عرضه انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از آن بزودی منتشر شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر