coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

واریز سود سهام عدالت مرحله سوم چه شد؟ [+ جزئیات]

سازمان بورس نکاتی درخصوص واریز سود سهام عدالت مرحله سوم ارائه داد که براساس آن می‌شود گفت که واریز این سود فعلاً منتفی است.

پیش‌تر وزیر اقتصاد و رفاه اعلام کردند که به علت عدم واریز سود توسط برخی شرکت‌ها در مرحله دوم، تصمبم گرفته شده که سود سهام عدالت مرحله سوم تا آخر خرداد 1403 واریز شود. پس از آن قرار شد که شرکت‌های متخلف بازخواست شده و علت عدم واریز سود را توضیح دهند. حال آنطور که مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس اوراق بهادار گفته است، اسامی شرکت‌های متخلف را به کمیته تخلفات داده تا برخورد مناسب با آنها صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: با شرکت‌هایی که سود سهام‌عدالت ندادند اقدام حقوقی می‌شود

سود سهام عدالت مرحله سوم متنفی است؟

ولی‌الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: «بر اساس پیگیری‌های انجام شده همچنان تعدادی از شرکت‌ها سود سهام عدالت را به‌صورت کامل پرداخت نکرده‌اند.»

وی افزود:

«اطلاعات و لیست شرکت‌های متخلف را به کمیته تخلفات داده‌ایم تا اقدامات لازم جهت تخلفشان انجام شود»

جعفری در نهایت گفت: «در هر صورت سازمان بورس پیگیر دریافت مرحله سوم سود سهام عدالت از شرکت‌های باقی مانده است تا پس از تکمیل وجوه مرحله سوم سود سهام عدالت و پس از تصویب در شورای عالی بورس، سود پرداخت شود.»

سود سهام عدالت مرحله سوم متنفی است؟

واریز مرحله سوم سود سهام عدالت منتفی شد

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جمهور، از اقدامات درخصوص واریز سود سهام عدالت خبر داد. وی بیان کرد که قبل از پایان دولت سیزدهم، پرونده واریز سود بسته می‌شود.

هم‌اکنون کمتر از 10 روز به پایان خرداد 1403 باقی است و هنوز درخصوص واریز سود خبر نشده است. همچنین هیچ کدام از شرکت‌هایی که باید سود سهام را به حساب سمات واریز می‌کردند به تعهد خود عمل نکرده‌اند و پرداخت سود مرحله سوم سهام عدالت همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

بسیاری از سهامداران تصور می‌کنند که تاخیر در واریز سود سهام عدالت دلایلی مانند حذف آنها از لیست سهامداران است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص واریز مرحله سوم سهام عدالت چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر