coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی‌های گیمینگ Red Magic 10 احتمالا به باتری غول‌پیکر 6500 میلی‌آمپری مجهزند

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت Red Magic در حال کار بر روی گوشی‌های گیمینگ پرچمدار نسل بعدی خود است. طبق برخی افشاگری‌ها سری Red Magic 10 به ویژگی‌های برجسته‌ای مجهزند و احتمالا تا پایان سال جاری معرفی خواهند شد. این افشاگری توسط Smart Pikachu، در ویبو به اشتراک گذاشته شده است. او ادعا کرد که گوشی گیمینگ رد مجیک جدید قرار است در نوامبر 2024 معرفی شود. اگرچه تاریخ دقیق انتشار مشخص نشده اما این زمان با رونمایی سری Red Magic 9 سال گذشته همخوانی دارد؛ اگر این اتفاق بیوفتد و الگوی معرفی این شرکت تکرار شود، انتظار می‌رود با یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2024 مواجه شویم.

سری Red Magic 10 احتمالاً متشکل از مدل‌های Red Magic 10، Red Magic 10 Pro و Red Magic 10 Pro+ خواهد بود. اسمارت‌ پیکاچو اضافه کرد که سری جدید مجهز به پردازنده دو هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


معرفی مشخصات گوشی گیمینگ سری Red Magic 10

هنوز مشخص نیست که منظور از دو هسته‌ای چیست با اینحال محرز است که این تراشه با سیستم دفع حرارت قدرتمند خنک می‌شود. تنها نقطه مبهم این ماجرا نحوه عملکرد این تکنولوژی خنک‌کننده است که هنوز مشخص نشده؛ اما احتمالا مانند نسخه‌های قبلی مجهز به فن RGB باشد.

گوشی‌های گیمینگ Red Magic 10 احتمالا به باتری غول‌پیکر 6500 میلی‌آمپری مجهزند

علاوه بر این، گزارش‌ها نشان می‌دهند که این گوشی‌ها با یک باتری بزرگ 6500 میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهند شد. شایعه شده نمایشگر سری Red Magic 10 از نوع اولد BOE خواهد بود و از رزولوشن 1.5K پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین Smart Pikachu ادعا می‌کند که دکمه‌های مخصوصی برای بازی موبایل در این گوشی‌ها وجود دارد. البته جای تعجب ندارد چراکه در نسخه‌های قبلی نیز این دکمه‌ها وجود داشتند. فعلا این تمام اطلاعاتی است که در اختیار داریم. اما انتظار می‌رود که بزودی خبرهای بیشتری از پرچمدار جدید رد مجیک فاش شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر