coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات کلیدی پرچمدار سالانه شیائومی منتشر شد؛ دوربین حرفه‌ای، چیپ قدرتمند و حسگر اولترا سونیک

انتظار می‌رود پرچم‌دار سالانه شیائومی ، سری شیائومی 15 ، در ماه اکتبر امسال در چین رونمایی شود. منبع موثق Digital Chat Station، که همواره اطلاعات دقیقی از محصولات شیائومی فاش می‌کند، امروز به برخی مشخصات کلیدی از مدل استاندارد شیائومی 15 اشاره کرد.این منبع طی پستی در ویبو فاش کرده که پرچمدار سالانه شیائومی یا همان سری شیائومی 15 به چیپست قدرتمند کوالکوم اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز است و از یک صفحه‌نمایش OLED LTPO تخت با رزولوشن 1.5K بهره می‌برد.

هرچند اندازه دقیق صفحه‌نمایش ذکر نشده، اما می‌دانیم که شیائومی 15 همچون شیائومی 14 یک پرچم‌دار کامپکت خواهد بود و از آنجایی که پرچمدار سال گذشته صفحه نمایش 6.36 اینچی داشت احتمالا سری جدید نیز همان رویه را دنبال کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین پرچمدار سالانه شیائومی

در بخش عکاسی، این دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision، همراه با یک لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ماکرو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 3 برابر خواهد بود. این گوشی گزینه‌های گسترده‌ای برای عکاسی ارائه می‌دهد و دیافراگم‌های مختلفی را پشتیبانی می‌کند.

پیکربندی شیائومی 15

شیائومی 15 در پیکربندی‌های مختلفی مانند 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه عرضه خواهد شد. بعلاوه دستگاه جدید شیائومی از حسگر اثرانگشت اولترا سونیک در زیر صفحه نمایش، بلندگوهای دوگانه (بلندگوی بالا در داخل گوشی قرار دارد) و موتور لرزشی نیز بهره خواهد برد. تا اینجا محصول نوظهور شیائومی که قرار است به زودی معرفی شود، تمامی شاخصه‌های بهترین گوشی های 2024 را در خود جای داده، با اینحال باید دید در آینده این گوشی می‌تواند نظرها را جلب کند یا نه.

مشخصات دوربین پرچمدار سالانه شیائومی 

باتری سری پرچمدار شیائومی 15

دیجیتال چت استیشن اطلاعات زیادی درباره‌ی ظرفیت و قابلیت‌های شارژ شیائومی 15 ارائه نکرده، اما به مواد پیشرفته‌ی سلول باتری اشاره کرده که به نوعی طراحی شده تا در عین پرظرفیت و بزرگتر بودن، نازک‌تر و سبک‌تر باشد.

برای یادآوری، شیائومی 14 دارای باتری 4610 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات بود. احتمالاً شیائومی 15 دارای باتری با ظرفیت حدود 4800 تا 5000 میلی‌آمپرساعت باشد.

باتری سری پرچمدار شیائومی 15

رنگ‌بندی پرچمدار شیائومی

انتظار می‌رود شیائومی 15 با طراحی شیک و در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه شود و گزینه‌های متنوعی از جمله شیشه، چرم مصنوعی و ترکیب چرم مصنوعی را شامل شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر