coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مدیر سازمان تاکسیرانی: تاکسی های برقی آلودگی هوا را کاهش می‌دهد

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران ضمن اعلام خبر ورود 1000 دستگاه تاکسی برقی به کشور گفت: «آلودگی هوا با تاکسی های برقی کاهش می‌یابد.» مراسم ورود ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی به ناوگان تاکسیرانی تهران با حضور مدیران شهری برگزار شد. در جریان این مراسم تحویل ۲۰۰ دستگاه تاکسی برقی به جای تاکسی‌های فرسوده انجام شد. شادی ملکی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران نیز در این مراسم توضیحاتی را در خصوص تاکسی های برقی ارائه داد.

بیشتر بخوانید:12هزار و 704 خودروی سواری نو وارد محوطه‌های گمرکی شد

ملکی می‌گوید: «ورود تاکسی‌های برقی اقدام بزرگی در کاهش آلودگی هوا است چون تاکسی‌ها پر پیمایش و پرتردد اند لذا نوسازی آنها حائز اهمیت است.نیمی از تاکسی‌های تهران و همه ون‌ها فرسوده اند و شهرداری با رویکرد ارتقای سطح خدمت رسانی و کاهش آلودگی هوای تهران به سمت برقی شدن تاکسی‌ها پیش رفته است.»

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران در پایان عنوان کرد: «در صدد هستیم امسال ۵۵ هزار تاکسی و ۱۰ هزار ون نوسازی شود. در قالب تفاهم با وزارت صمت خودروسازها متعهد شدند که نسبت به تأمین و ورود تاکسی‌های برقی اقدام کنند که یک شرکت خودروساز متعهد به ورود ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی شد که در فاز اول ۱۰۰۰ تاکسی برقی وارد می‌شود و امید است با وام‌های ارائه شده شاهد نوسازی تاکسی‌ها باشیم.»

طبق گفته های مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قطعا تاکسی های برقی در کاهش آلودگی هوا تاثیر به سزایی دارد اما اینکه آیا بستر شارژ خودروهای الکتریکی هم فراهم است یا نه موضوع مهمی است که تاکنون توضیحی در این باره ارائه نشده است.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر