coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

معرفی دستگاه‌های سامسونگ که آپدیت One UI 6.1 را دریافت می‌کنند

با نزدیک شدن به انتشار اندروید 15، سامسونگ در حال تکمیل روند انتشار آپدیت One UI 6.1 است. تاکنون ده‌ها دستگاه گلکسی این به‌روزرسانی جدید مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کرده‌اند و با گذشت زمان، این لیست طولانی‌تر می‌شود. در این خبر لیست کاملی از دستگاه‌های سامسونگ که شامل انواع گوشی و تبلت می‌شود آمده که آپدیت One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد.  انتشار آپدیت One UI 6.1 تدریجی خواهد بود. بنابراین، اگر دستگاه شما در این لیست است اما هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، مرتباً بررسی کنید زیرا ممکن است به زودی برای شما نیز در دسترس باشد.


بیشتر بخوانید:


کدام دستگاه‌های گلکسی با انتشار آپدیت One UI 6.1 بروزرسانی می‌شوند؟

این به‌روزرسانی حدودا 2 گیگ حجم دارد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما پهنای باند، حافظه و باتری کافی دارد.

کدام دستگاه‌های گلکسی با انتشار آپدیت One UI 6.1 بروزرسانی می‌شوند؟

سری Galaxy S

سری Galaxy S اولین بار در سال 2010 ظهور کردند و دستگاه‌های پرچمدار را با بهترین ویژگی‌های فنی و طراحی ارائه کردند.

از جمله دستگاه‌های سامسونگ با انتشار آپدیت One UI 6.1 ، امکانات تازه‌ای دریافت خواهند کردند شامل One UI 6.1 Galaxy S23، Galaxy S23 پلاس، Galaxy S23 Ultra، گلکسی S23 FE، گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس، گلکسی S22 اولترا، گلکسی S21، گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس، گلکسی S21 پلاس، گلکسی  S21 FE می‌شوند

سری گلکسی Z

دستگاه‌های بعدی که با انتشار آپدیت One UI 6.1 تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند سری گلکسی Z است که اولین بار در سال 2019 پا به عرصه فناوری نهادند و بر روی گوشی‌های تاشو پرچمدار سامسونگ که بعضا جزء بهترین گوشی های تاشو نیز هستند تمرکز داشتند. این گوشی شامل : گلکسی Z Fold 5، گلکسی Z Flip 5، گلکسی Z Fold 4، گلکسی Z Flip 4، گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 می‌شوند.

سری گلکسی Note 

سری گلکسی نوت اولین بار در سال 2011 با قلم S Pen و صفحه نمایش بزرگ ظهور کرد و برای انجام کارهای حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت. دستگاه‌های گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا دو محصول سامسونگ هستند که با آخرین سیتم عامل این شرکت بروزرسانی خواهند شد.

سری Galaxy Tab

سری بعدی که آخرین بروزرسانی سامسونگ را دریافت خواهد کرد سری گلکسی تب خواهد بود. این سری در سال 2010 تبلت‌های سامسونگ را در اندازه‌های مختلف با ویژگی‌های متنوع ارائه کرد. در این گروه از محصولات سامسونگ دو گروه بهترین بهترین تبلت های سامسونگ 2024 قرار دارند که بهترین امکانات را در خود جای داده‌اند که شامل گلکسی Tab S9، گلکسی Tab S9 پلاس، گلکسی Tab S9 Ultra،  گلکسی Tab S9 FE، گلکسی Tab S9 FE پلاس، گلکسی Tab S8، گلکسی Tab S8 پلاس، گلکسی Tab S8 Ultra، گلکسی Tab S7 FE 5G، گلکسی Tab S6 Lite (2022)، گلکسی Tab Active 5، گلکسی Tab Active 4 Pro، گلکسی Tab A9، گلکسی Tab A9 Plus می شود.

سری Galaxy A

سری بعدی که اتفاقا در میان کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد، سری گلکسی A است که بسیاری از بهترین گوشی های سری A سامسونگ را در خود جای داده است. اویلن بار این سری در سال 2014 ظهور کرد و بهترین ویژگی و امکانات را در قالب گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه کرد. دستگاه‌های این گروه که با بروزرسانی One UI 6.1 اندروید 14 را دریافت می‌کنند شامل گلکسی A73 5G، گلکسی A54 5G، گلکسی A53 5G، گلکسی A52، گلکسی A52 5G، گلکسی A52s 5G، گلکسی A34 5G، گلکسی A33 5G، گلکسی A23، گلکسی A15، گلکسی A15 5G، گلکسی A14، گلکسی A14 5G، گلکسی A13 5G و گلکسی A05s می‌شوند.

سری Galaxy M

سری گلکسی M دیگر مجموعه سامسونگ است که با بروزرسانی آخر این شرکت به اندروید 14 ارتقا خواهد یافت. اولین این مجموعه در سال 2019 گروه گوشی‌های میان‌رده را به باتری‌های بزرگ مجهز کرد و قیمت مناسبی هم داشت. این سری از گوشی‌های گلکسی طرفداران خاص خودش را دارد که برخی از آنها جزء بهترین گوشی های میان رده نیز می‌شوند. این گروه شامل گلکسی M54، گلکسی M53 5G، گلکسی M34، گلکسی M33، گلکسی M23، گلکسی M14 5G می شوند.

سری Galaxy F

اولین دستگاه از سری گلکسی F اولین بار در سال 2020 با تمرکز بر دوربین و عمر باتری وارد خانواده بزرگ گلکسی شد. این گروه که برخی از آنها جزء بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین محسوب می‌شوند محبوبیت بالایی در بین کاربرانی دارد که زاویه دید متفاوت‌تری دارند. در این میان گلکسی F54، گلکسی F34، گلکسی F23 و گلکسی F14 5G، دستگاه‌هایی هستند که نسخه جدید بروزرسانی One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد.

سری Galaxy XCover

مجموعه Galaxy XCover جزء جان‌سخت‌های ساموسنگ هستند که در سال 2011 به گوشی‌های میان‌رده مقاومت در برابر نفوذ آب و گردو‌غبار را اضافه کرد و مختص محیط‌های باز و سخت طراحی شده بود. دو گوشی Galaxy XCover 7 و Galaxy XCover 6 Pro با آخرین نسخه سیستم‌عامل سامسونگ بروزرسانی خواهند شد.

سری Galaxy Quantum که شامل گلکسی کوانتوم 2 می‌شود، آخرین سری از گوشی‌های سامسونگ است که آپدیت One UI 6.1 دریافت خواهد کرد و به اندروید 14 ارتقا خواهد یافت.

ایدیت آخر سامسونگ ویژگی‌ها و امکانات بسیاری را برای دستگاه‌های این شرکت فراهم خواهد کرد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌ها، هوش مصنوعی گلکسی است. اما متاسفانه بسیاری از این دستگاه‌ها با این بروزرسانی به این ویژگی مجهز نخواهند شد و هوش مصنوعی گلکسی برای رده‌بالا‌ها باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر