coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر اچ تی سی U24 Pro قبل از عرضه منتشر شد

اچ تی سی فردا گوشی هوشمند جدید خود یعنی اچ تی سی U24 Pro را منتشر می‌کند. گزارش‌های منتشر شده نوید یک صفحه نمایش بزرگ را به کاربران داده است.اکنون پیش از معرفی رسمی، یک تصویر تبلیغاتی از اچ تی سی U24 Pro به صورت آنلاین به بیرون درز پیدا کرده که به ما اجازه می‌دهد تصویری از طراحی آن داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:


مشخصات اچ تی سی U24 Pro

آنطور که مشخص است HTC U24 Pro یک صفحه نمایش منحنی با یک پانچ کوچک در قسمت بالایی برای دوربین سلفی دارد. یک جزیره دوربین سه گانه عمودی هم در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته است.

اچ تی سی U24 Pro

بر اساس شایعات منتشر شده، دوربین سه گانه این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و یک لنز تله فوتو 2x  را شامل می‌شود. انتظار می‌رود گوشی جدید اچ تی سی به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 با حداکثر 12 گیگابایت رم مجهز شود.

در قسمت جلویی اچ تی سی U24 Pro صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با رزولوشن 1080 در 2436 قرارگرفته. این محصول اندروید 14 را اجرا کرده و انتظار می‌رود به عنوان یک دستگاه HTC، قابلیت ادغام VR با هدست‌های HTC Vive را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی اچ تی سی U24 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر