coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ثبت‌نام طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه عید قربان آغاز شد

طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه عید قربان به زودی آغاز می‌شود. لازم به ذکر است که این طرح برای همه متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده فعال خواهد بود.

سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، بنا دارد خانواده محصولات خود را در هفته آینده و به مناسبت عید قربان پیش‌فروش کند. این طرح همانگونه که بالا گفتیم، برای همه متقاضیان از جمله متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده در نظر گرفته شده است.

ثبت نام برای این طرح فروش از هفته جاری آغاز می‌شود. بدیهی است که ثبت‌نام از درگاه فروش محصولات سایپا انجام می‌گیرد و این شرکت تمامی زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده است؛ لذا پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت‌نام، کلیه اطلاعات خود را در وب‌سایت به‌روز کرده تا در زمان ثبت‌نام بتوانید در کمترین زمان ممکن مراحل را به پایان رسانید.

همچنین بازهم پیشنهاد می‌شود که به دلیل بار ترفیکی بالای سایت فروش، مراحل ثبت‌نام را به روزهای پایانی نسپارید. برای اطلاع از جزئیات طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه عید قربان سری به ادامه مطلب بزنید.

به‌روزرسانی خبر: ثبت نام پیش فروش سه محصول سایپا از امروز چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 10 آغاز شده است. اما طبق تجربه ما، سایت در بخش انتخاب محصول دچار مشکل شده و هیج برنامه فروشی نشان نمی‌دهد. جزئیات را در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید: 


طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه عید قربان

سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در راستای عرضه بالای محصولات و تنظیم خانواده، بنا دارد از روز چهارشنبه، 23 خرداد 1403 (هفته جاری) رأس ساعت 10 صبح، ثبت‌نام محصولاتش را به مناسبت عید سعید قربان فعال نماید. در شرایط ثبت‌نام محصولات سایپا قید شده که متقاضیان از زمان گفته شده تا تکمیل ظرفیت مهلت دارند در طرح شرکت کنند.

طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه عید قربان

ثبت‌نام به مانند همیشه به صورت غیرحضوری و از سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ انجام می‌گیرد؛ لذا به مواردی که در پاراگراف اول ذکر کردیم حتماً توجه کرده تا به دردسر نیفیتد.

ضمناً تأکید می‌شود که وب‌سایت فروش محصولات سایپا، تنها مرجع رسمی ثبت‌نام برای این طرح است و اگر از منبع دیگری ثبت‌نام صورت بگیرد، عواقب آن بر عهده متقاضی است.

طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه عید قربان

ثبت نام محصولات سایپا ویژه عید قربان آغاز شد

سایپا از امروز ساعت 10 امکان ثبت‌نام برای ساینا S با استانداردهای 85گانه، کوییک GX-L با ترمز ESC و سهند S را فعال کرده است. اما طبق تجربه خود ما در هگام انتخاب محصول هیچ گزینه‌ای نمایش داده نمی‌شود. مثل اینکه فعلاً سایت فروش ساییپا دچار اختلال شده است.

البته می‌شود امکان شلوغی سرورهای سایت هم به دلیل حجم بالای مراجعه به این مشکل نسبت داد. اما به هر صروت فعلاً امکان ثبت‌نام وحود ندارد و با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت اعلام شده، وجود این مشکلات می‌تواند مانعی جدی در عدم موفقیت در ثبت‌نام باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطبین عزیز تکراتو از شرایط شرکت در طرح فروش محصولات سایپا ویژه عید قربان چیست؟ آیا شما نیز در ثبت‌نام به مشکل برخورده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر