coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 برای گلکسی زد فلیپ 5 ارائه شده است

به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 به گلکسی زد فلیپ 5 رسید. اوایل این ماه سامسونگ آزمایش One UI 6.1.1 را برروی گلکسی زد فلیپ 5 شروع کرد تا ویژگی‌های جدیدی را به این گوشی هوشمند اضافه کند.همانطور که می‌دانید نرم افزار جدید با گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 در رویداد بعدی گلکسی آنپکد در 10 جولای 2024 معرفی خواهد شد و پس از آن نوبت به گلکسی زد فولد و زد فلیپ 5 می‌رسد تا آن را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:گلکسی A34 5G با تاخیر موفق شد به‌روزرسانی می 2024 دریافت کند

درحالی که همه منتظر آن به روزرسانی بزرگ هستیم، سامسونگ اکنون به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 را برای گلکسی زد فلیپ 5 عرضه کرده تا 59 باگ امنیتی را برطرف کند.

این شرکت آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای نوع بین‌المللی گوشی هوشمند (SM-F731B) در آمریکای مرکزی خود منتشر کرده و احتمالا طی چند روز یا چند هفته آینده به همه مناطق گسترش خواهد یافت.

به هر حال برای دریافت به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 باید به بخش تنظیمات رفته وارد به روزرسانی نرم افزار شده و گزینه دانلود و نصب را بزنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر