coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک خرداد 1403 [+ قیمت و موعد تحویل]

ایران خودرو شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک خرداد 1403 را اعلام کرد. بر اساس این طرح، پژو 207 قرار است با دو موعد تحویل در سال جاری به دست مشتریان برسد.

پیرو جدیدترین فراخوان واریز وجه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی ویژه متقاضیان محصولات ایران خودرو، این شرکت شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک خرداد 1403 را ابلاغ کرد. این طرح ویژه خودرو 207 دنده اتوماتیک با سقف شیشه‌ای است و ایران خودرو قرار است خودرو را با دو موعد تحویل به دست مشتریان برساند. ضمناً متقاضیانی که برای آنها از سمت شرکت پیامک واریز وجه دریافت کرده باید به این نکته توجه داشته باشند که مهلت کمی برای تکمیل ثبت‌نام باقی مانده است؛ زیرا ثبت‌نام فقط تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و پس از آن امکان واریز وجه وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: فروش ویژه کامیونت بونیز در نمایشگاه خودرو شیراز [+ شرایط و مشخصات فنی]

شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک خرداد 1403

ایران خودرو در اطلاعیه‌ای به نمایندگی‌های مجاز فروش و متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که در اولویت تحویل بهار 1403 قرار داشتند رساند که امکان واریز وجه برای پیش فروش 207 اتوماتیک با مهیا شده اشت. لذا این دسته از خریداران می‌بایست ظرف مدت 10 روز و یا تا تکمیل ظرفیت، بهای علی‌الحساب خودرو را پرداخت کنند. پس از زمانی که پیامک واریز وجه دریافت کردید می‌توانید به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنید.

قیمت پژو 207 اتوماتیک قطعی نیست و متقاضیان باید توجه داشته باشند که مابقی بهای خودرو را باید در زمان تحویل پرداخت کنند. همچنین موعد تحویل خودرو بهمن و اسفند 1403 اعلام شده است.

شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک خرداد 1403

ایران خودرو 3 روز پیش شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش پژو 207 دستی را نیز اعلام کرده بود. در طرح فرش فوق‌العاده پژو 207 دستی متقاضیان می‌توانند خودرو خود را با موعد تحویل 90 روزه تحویل بگیرند؛ بدیهی است که بدین منظور باید کل بهای خودرو واریز شود. اما در طرح پیش‌فروش پژو 207 دستی متقاضیان می‌توانند دی‌ماه 1403 خودرو خود را استارت بزنند. لذا مبلغ علی‌الحساب در این طرج باید پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص جدیدترین طرح فروش پژو 207 با شرایط اعلامی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر