coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ تاریخ برگزاری رویداد 2024 Galaxy Unpacked (گلکسی آنپکد) رسما تائید کرد

پیش‌تر و در ماه آوریل گزارش‌هایی در خصوص تاریخ برگزاری رویداد 2024 Galaxy Unpacked (گلکسی آنپکد) در تاریخ 10 ژوئیه 2024 (20 تیر 1403) منتشر شده بود. حالا اطلاعاتی درز کرده که نشان می‌دهند این تاریخ درست است و بزودی شاهد بزرگترین رویداد سالانه سامسونگ خواهیم بود.چند روز پیش رویداد بزرگ اپل برگزار شد و از بسیاری از محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی اپل نیز رونمایی شد. قبل از آن اوپن‌ای‌آی از نسخه جدید GPT-4o پرده برداشت که واقعا شگفت‌انگیز هم بود.

نوبتی هم باشد نوبت غول فناوری کره‌ای است که خودی نشان دهد و محصولات جدیدش که شایعه‌های آن هر روز منتشر می‌شدند را معرفی کند. در این رویداد قرار است گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی واچ 7 ، گلکسی واچ اولترا، گلکسی بادز 3 پرو و گلکسی بادز 3 رونمایی شوند.


بیشتر بخوانید:


تاریخ برگزاری رویداد 2024 Galaxy Unpacked (گلکسی آنپکد)

در شبکه‌های اجتماعی X/Twitter، ایوان بلاس یک GIF منتشر کرده است که تایمر شمارش معکوس رسمی برای رویداد بعدی گلکسی آنپکد 2024 را نشان می‌دهد. این تایمر فاش می‌کند که رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 10 ژوئیه 2024 ساعت 10:00 یا 20 تیر 1403 شب به وقت کره جنوبی (KST) برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد این تایمر بخشی از یک وب‌سایت سامسونگ است که هنوز به‌طور رسمی فعال نشده است. انتظار می‌رود سامسونگ به زودی آن را فعال کند.

تاریخ برگزاری رویداد Galaxy Unpacked (گلکسی آنپکد)

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر