coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گواهی گوشی تاشوی شیائومی میکس فلیپ 4 شارژ 67 واتی را تایید می‌کند

مدت‌هاست که خبر تولید گوشی تاشوی شیائومی میکس فلیپ 4 در گزارش‌های مختلف منتشر شده‌اند. اکنون مشخص شد که این دستگاه گواهینامه CCC را در چین کسب کرده است.گزارش‌های جدید حاکی از آن است که گوشی تاشوی شیائومی میکس فلیپ 4 با شماره مدل 24072PX77C هم از شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد این تولید کننده برای چهارمین تاشوی خود هم این مقدار پشتیبانی را تکرار کرده است.

به هرحال آنطور که مشخص است شیائومی میکس فولد 4 با شارژر MDY-15-EQ کار می‌کند. این آداپتور 67 واتی، از 20 ولت با نرخ 3.25 آمپر (67 وات حداکثر) پشتیبانی می‌کند.

در این گزارش جدید هیچ اطلاعات دیگر از دستگاه منتشر نشده اما انتظار می‌رود این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل مجهز باشد. احتمالا گوشی تاشوی شیائومی میکس فلیپ ماه جولای به بازار راه پیدا کند. انتظار می‌رود این دستگاه به عنوان اولین تاشوی شیائومی با همان چیپست و دوربین وارد بازارهای بین‌المللی شود؛ چرا که تاکنون تمامی تاشوهای شیائومی فقط در چین عرضه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشوی شیائومی میکس فلیپ 4 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر