coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ماکت گلکسی Z Fold 6 تأیید می‌کند که این گوشی از گلکسی Z Fold 5 عریض‌تر است

اوایل این ماه، ماکت گلکسی Z Fold 6 به نمایش درآمد که بسیاری از جزئیات طراحی را که در رندرهای لو رفته از دستگاه آمده بود، تأیید کرد. اکنون، تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تری از ماکت این گوشی در دسترس قرار گرفته که دید بهتری از طراحی آن به ما می‌دهد.این مجموعه جدید از تصاویر توسط کاربر @UniverseIce منتشر شده‌اند. تصاویر، گلکسی Z Fold 6 را در رنگ نقره‌ای نشان می‌دهند و آن را با گلکسی Z Fold 5 مقایسه می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


ماکت گلکسی Z Fold 6 وجود 3 دوربین را نشان می‌دهد

همانطور که در عکس‌ها قابل مشاهده است، گلکسی Z Fold 6 از گلکسی Z Fold 5 عریض‌تر دیده می‌شود؛ به همین دلیل، انتظار می‌رود که نمایشگرهای داخلی و خارجی آن نیز نسبت به مدل فعلی بزرگ‌تر باشند. این امر باعث می‌شود که استفاده از گوشی راحت‌تر شود و تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

نکته بعدی که در این تصاویر به چشم می‌آید این است که گلکسی Z Fold 6 طراحی جعبه‌ای‌تر، لبه‌های تخت‌تر و گوشه‌های تیزتری نسبت به گلکسی Z Fold 5 دارد که باعث می‌شود دستگاه‌های جدیدتر تمیزتر، متقارن‌تر، زیباتر و مدرن‌تر به نظر برسند.

در نهایت، ماکت گلکسی Z Fold 6 تأیید می‌کند که این گوشی دارای سه دوربین در پشت و یک دکمه تنظیم صدا و حسگر اثر انگشت در سمت راست دستگاه است. با توجه به تصاویر، این ماکت به نظر می‌رسد یک نمونه واقعی از گلکسی Z Fold 6 باشد اما تا زمان رونمایی رسمی در تاریخ 10 ژوئیه 2024 (20 تیر 1403) همه‌چیز در حد حدس‌و‌گمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر