coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

کم مصرف‌ها هفته آینده جوایز خود را از شرکت برق می‌گیرند

ماه پیش شرکت برق اعلام کرد به افرادی که در فصل‌های گرم مصرف خود را کاهش می‌دهند جوایز متعددی تعلق می‌گیرد. اکنون مدیر عامل شرکت توانیر اعلام کرد که اهدای جوایز از هفته آینده آغاز خواهد شد.

رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر اعلام کرد که شرکت برق از هفته آینده اهدای جوایز کم مصرف‌ها را آغاز می‌کند. او در این باره توضیح داد: «در این روز‌ها مصرف برق بسیار افزایش پیدا کرده است و به دنبال افزایش دما نصابی که ثبت شده ۷۰ هزار و ۵۰۰ مگاوات بوده است یعنی رشد ۶.۶ درصدی که رشد بسیار زیادی است.»

بیشتر بخوانید:واحدهای صنعتی هفته‌ای یک روز برق ندارند

وی افزود: «تقریبا سال گذشته عددی که تا این لحظه ثبت کرده بودیم ۶۶ هزار مگاوات بود یعنی ۴ هزار و ۵۰۰ مگاوات به میزان تقاضای برق کشور اضافه شده است.از هموطنان عزیز خواهش می‌کنیم با کاهش مصرف برق هم به خودشان کمک کنند، هم به صنعت برق، علاوه بر آن از پاداش صرفه جویی که در قبض هایشان درج می‌شود و همچنین اهدای جوایز نفیسی که پیش بینی شده و از هفته آینده اعطای آن‌ها آغاز می‌شود برخوردار شوند.»

مدیر عامل شرکت توانیر اعلام کرد: «یک پیش بینی میان مدت این است که تیرماه دمای هوا بیش از نرمال خواهد بود و در مردادماه حدود نرمال ولی قطعا با مشارکت مردم می‌توانیم این روز‌های سخت را به خوبی پشت سر بگذاریم. در ده سال اخیر عمدتا در فاصله پانزده تیرماه تا پانزده مردادماه بیشترین میزان مصرف اتفاق افتاده، اما امسال قدری زودتر آغاز شده و از خرداد رشد مصرف‌های زیاد را نسبت به سال گذشته داریم.در چند روز قبل رشد مصرف بیش از ده درصد بود و این خیلی عدد بزرگ و سنگینی است و قطعا به شبکه برق فشار آورده و شرایط را برای تامین برق قدری دشوار می‌کند.»

مشهدی در پایان خاطر نشان کرد: «حدود هزار و ۵۰۰ مگاوات کاهش مصرف برق را در بخش اداری با تغییر ساعت کار برنامه ریزی کردیم اما عددی که اتفاق افتاده ۵۴۱ مگاوات بوده، البته یک هفته‌ از شروع اجرای طرح می‌گذرد و فعلا صرفا به تذکر به ادارات اکتفا کردیم. در تهران در دو روز گذشته به ده دستگاه اجرایی تذکر کتبی داده شده است که عمدتا نهاد‌های عمومی غیردولتی و شهرداری‌ها بودند.»

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر