coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی به مناظره می‌پردازند. برای اطلاع از ساعت پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری با ما همراه شوید.

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری جهت تشریح برنامه های انتخاباتی خود در رسانه ملی حضور خواهند داشت. این بار هر نامزد ریاست‌جمهوری فرصت بیشتری برای حضور در مناظره های انتخاباتی تلویزیون خواهد داشت.

اگر قصد دارید برای شناخت بهتر و بیشتر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مناظره های انتخاباتی را دنبال کنید، می‌توانید برنامه‌های مختلف انتخاباتی را در شبکه‌های تلویزیون تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش برنامه مناظره های انتخابات ریاست جمهوری را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری

در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، معاونت سیما با راه اندازی ستاد انتخابات سیما، دبیرخانه و تشکیل کمیته‌های هشت‌گانه تمهیدات رسانه‌ای، اقدامات اجرایی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرد. سپس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات سیما، شبکه‌های تلویزیونی و مراکز تولیدی سیما برنامه‌های انتخاباتی‌شان را مشخص کردند.

ساعت پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری
ساعت پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری

طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، در تاریخ‌ دوشنبه ۲۸ خرداد، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد، جمعه ۱ تیر، دوشنبه 4 تیر و سه‌شنبه ۵ تیر مناظره‌ های انتخاباتی برگزار خواهند شد. بر اساس برنامه‌ی زمان‌بندی صدا‌وسیما، ساعت پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری 20 تا 24خواهد بود.

نکته مهم: مناظره پنجم در تاریخ سه‌شنبه 5 تیر، از ساعت 12:30 تا 16 پخش خواهد شد. 

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، روز جمعه 8 تیرماه 1403 برگزار می‌شود. هم‌چنین بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، بازه تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از 20 خرداد آغاز شده است و تا 24 ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری یعنی 8 صبح روز 7 تیرماه ادامه دارد.

برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های تلویزیون

مناظره‌ های انتخاباتی
زمان پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری

صدا و سیما با هدف آگاهی‌بخشی مردم و رسیدن به انتخاب اصلح، برنامه‌های گوناگونی را در قالب ساختارهای مختلف برنامه‌سازی آماده کرده‌ است که در ادامه به تفکیک شبکه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

شبکه یک

برنامه «جریان» به تبیین شاخص‌های رئیس‌جمهور و انتخاب اصلح می‌پردازد. این برنامه هر شب ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

برنامه «پایش» ساعت ۲۲:۴۵ با حضور نامزدهای انتخاباتی روی آنتن می‌رود.

برنامه «صبح بخیر ایران» نیز هر روز ساعت ۶ صبح با رویکرد انتخابات رئیس‌جمهور پخش می‌شود.

هر روز ساعت ۱۹ مستندهای «سفر استانی شهید جمهور» از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

همچنین ۵ مناظره ۴ ساعته زنده در زمان مشخص شده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

برنامه «با مردم» یکی دیگر از برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری با حضور نامزدها است که از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه دو

برنامه «زمانه» با موضوع «انتخابات ریاست جمهوری» هر شب حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود. این ویژه برنامه به میزبانی المیرا شریفی‌مقدم به بررسی و مرور آخرین خبرها و گفت‌وگوهای داغ انتخاباتی می‌پردازد.

«صبحانه ایرانی»، «پاورقی» و «نوسان» ویژه برنامه‌های انتخاباتی هستند که ساعات‌ ۷، ۱۹:۴۵ و ۲۱ از شبکه دو پخش می‌شوند.

همچنین برنامه «خط سوم» به صورت زنده با حضور نماینده نامزدهای انتخاباتی حول ایده‌های اصلی آن‌ها درباره‌ی موضوعات مهم حوزه زنان و خانواده هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

شبکه سه

برنامه «سلام صبح بخیر» در ایام انتخابات ریاست جمهوری با رویکرد انتخابات روی آنتن می‌رود.

همچنین برنامه «سیاست خارجه» از روز پنجشنبه ۲۴ خرداد تا چهارشنبه ۳۰ خرداد با حضور نامزدهای ریاست جمهوری، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شبکه چهار

برنامه گفت‌وگومحور «مادرم ایران» درباره مسائل و چالش‌های کشور با حضور فرهیختگان روستایی و معلمان از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. این برنامه در هر قسمت با برقراری ارتباط اینترنتی با ۲ کارشناس، تلاش می‌کند با نظرخواهی و دریافت دیدگاه‌های روستاییان و فرهنگیان برای مسائل و چالش‌ها، راه‌حل‌های کاربردی و قابل اجرا ارائه دهد. ساعت پخش برنامه «مادرم ایران» روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۷ به مدت ۳۰ دقیقه است.

«تقاطع» یک برنامه‌ی زنده و گفت‌وگومحور است که با توجه به نیاز جامعه در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری، با بیان نظرات و آرای طیف‌های مختلف جامعه اعم از اندیشمندان و نخبگان و مشارکت همه‌ی مردم، به موضوعات اساسی کشور می‌پردازد. «تقاطع» هر شب ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲ روز مانده به انتخابات از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

شبکه نسیم

«نسیمی شو» و «نسیم آرا» ویژه‌برنامه‌های انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری شبکه نسیم هستند. بخش‌های مختلف برنامه «نسیمی شو» به انتخابات چهاردهم می‌پردازد. همچنین برنامه «نسیم آرا» با پخش زنده انتخابات در روز هفتم و هشتم تیر روی آنتن می‌رود.

دوربین مخفی «نسیما» با حضور در بین مردم از انتخابات سخن می‌گوید و به این شکل جویای نظرات مردم درباره‌ی انتخابات می‌شود.

شبکه تهران

در زمان انتخابات ریاست جمهوری، برنامه‌های «سلام تهران» و «به خانه بر می‌گردیم» نیز با رویکرد انتخابات روی آنتن می‌روند.

برنامه زنده «تهران ۲۰» از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ با حضور نمایندگان هر نامزد و پرداخت به برنامه‌های آنها در مورد مسائل کلان استان تهران روی آنتن می‌رود.

«در شهر» و «در استان» با ارتباط زنده در روز برگزاری انتخابات به گزارش و پوشش تصویری برگزاری انتخابات در پایتخت و شهرستان‌های استان تهران می‌پردازد. همچنین این شبکه در روز انتخابات با برنامه پخش زنده، انتخابات ریاست جمهوری را پوشش خواهد داد.

سوالات متداول

مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری کی پخش می‌شود؟

طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، در تاریخ‌ دوشنبه ۲۸ خرداد، پنج‌شنبه ۳۱ خرداد، جمعه ۱ تیر، دوشنبه 4 تیر و سه‌شنبه ۵ تیر مناظره‌ های انتخاباتی برگزار خواهد شد. بر اساس برنامه‌ی زمان‌بندی صدا‌وسیما، ساعت پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری 20 تا 24 خواهد بود.

یشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش برنامه مناظره های انتخابات چیست؟ آیا از تماشای مناظره‌ های انتخاباتی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر